۱۳۹۴ بهمن ۳۰, جمعه

پخش فيلم تبليغاتي رفسنجاني


با این سخنرانی  تبلیغاتی رفسنجاني  اثبات شد  که موضوع این جناح وآن جناح بهانه است نه مردم مطرح است ونه حقوق مردم ونه حقوق بشر بلکه هرکدام از باندها میخواهد بر اریکه قدرت سوار شود و عمر رژیم  را بلند کند وبه غارت وچپاول وجنایت وآدمکشی واختناق ادامه دهد!!!! 

19 فوریه 2016 : فيلم تبليغاتي رفسنجاني
فيلم تبليغاتي رفسنجاني از شبكه تهران پخش شد. رفسنجاني در قسمتي از  فیلم انتخاباتی خود گفت:  این انتخابات بسیار سرنوشت ساز است، همه بیایند / نظرات من همانهایی است که جمهوری اسلامی برای آن شکل گرفت / بگذارید مردم هر که را تشخیص دادند، رأیشان را بدهند / در سالهای اخیر دو بعد اسلامیت و جمهوریت تضعیف شده است / من در مصاحبه‌ها همیشه گفتهام که ما تاکنون بهتر و مناسب‌تر از آیت‌الله خامنه‌ای کسی را در فقهای موجود نمی‌بینیم که بتواند کشور را اداره کند.
متن کامل سخنان رفسنجاني در این فیلم که از صداوسیما پخش شد به اين قرار است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله والسلام علی رسول الله و آله
بنده برای بیان نظراتم در این برنامه صداوسیما شرکت کردم که مردم عزیزمان وقتی که بخواهند رأی بدهند، به افکار و نظرات من توجه داشته باشند. نظرات من همان نظرهایی است که جمهوری اسلامی برای آن شکل گرفت. جمهوری اسلامی هم حقیقتاً از زبان مردم مطرح شد و بعد همه پذیرفتند و گفتند: «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی.» این شعار مردم در خیابان‌ها و سراسر کشور بود که حرفی درست و واقعی بود.
بنا شد که جمهوری اسلامی داشته باشیم و خواست مردم و رهبر آن زمان، حضرت امام (ره) به عنوان هدف اصلی این بوده که جمهوری اسلامی به وجود آید و آزادی و استقلال هم از شرایط تحقق این هدف است. با این شرایط، بعد از پیروزی انقلاب کارها آغاز شد تا جمهوری اسلامی رسمیت پیدا کند. برخلاف همه انقلاب های دنیا و برای اولین بار رهبر انقلاب ایران، امام خمینی(ره) دستور دادند که رفراندوم شود و نظر مردم را به طور رسمی بگیریم که با رفراندوم هم معلوم شد نزدیک به 99 درصد مردم همین هدف را قبول دارند و نظام شکل گرفت.
مراحل بعدی در جریان کارها کم‌کم پیش آمد و بر این اساس ما آنچه را که مردم خواستند و رهبرشان، امام(ره) خواستند، شکل دادیم که همه مردم ما هنوز در انتظار تکوین آن هستند و آن جمهوری اسلامی است. جمهوری اسلامی دو مقوّم دارد که یکی جمهوریت و دیگری اسلامیت است. جمهوریت با رأی مردم شکل می‌گیرد که همین انتخابات‌هاست که ما برگزار می‌کنیم.
اسلامیت آن جایی است که جمهوری اسلامی باید در آن چارچوب عمل کند که چیزهای زیادی را باید مراعات کنیم و مهمترینش در اینجا مسئله ولایت فقیه است که مجلس خبرگان متکفّل این بخش است. راهکارهای ما در انتخابات‌ است و بهتر از انتخابات تبلوری برای اراده و خواست مردم نداریم و جالب است و می‌بینید که همه امور کشور ما به انتخاب‌ها برمی‌گردد. انتخاب رهبری به دلیل خیلی تخصصی بودن مسئله و تشخیص شرایط رهبری به صورت دو مرحله‌ای شده است. بعد انتخابات مجلس‌هاست که نمایندگان مردم برای قانونگذاری و نظارت و کارهای دیگر می‌آیند. انتخابات رئیس جمهور است که از بین رئیس جمهوری منتخب مردم و مجلس منتخب مردم و تأیید رهبری که باز منتخب مردم هستند، دولت شکل می‌گیرد.
انتخابات شوراهاست که در سراسر کشور، روستاها، شهرها و استان‌ها در جریان است. شما چیزی را پیدا نمی کنید که ناشی از انتخابات نباشد. بنابراین بُعد مردمی آن کاملاً مشخص است که این جمهوریت است و معمولاً جمهوریت‌ها این گونه هستند. بعد اسلامی آن را ما در قانون اساسی‌ تضمین کردیم و آن هم ولایت فقیه است که خبرگان به خاطر اینکه تخصص شناخت فقیه اصلح را دارند، متکفّل این هستند و آنها را هم مردم انتخاب می‌کنند. ما دو انتخاباتی را که در پیش داریم، هم انتخابات مجلس و هم انتخابات خبرگان، مقوّم جمهوری اسلامی است. انشاءالله ما به هدفمان که رسیدیم و باید در حال تکامل باشیم، باعث شود که بعد از این اگر نقصی داریم، آنها را جبران کنیم.
در این زمینه چون باید بیشتر از خبرگان حرف بزنم، اصلاً خُبرگان یا خِبرگان، هر دو درست است، به این دلیل پیش آمد که امام(ره) در سخنرانی های اولیه‌شان فرموده بودند که من قانون اساسی را اصلاح می‌کنم و قانون اساسی جدید می‌نویسم، چون در گذشته قانون اساسی همیشه با تشکیل دو مجلس، (مجلس سنا و مجلس شورای ملی) تشکیل می‌شد، امام(ره) هم همان تعبیر را کردند. منتها ما در آن موقع نه مجلس شورای ملی و نه مجلس سنا داشتیم. در شورای انقلاب بحث شد که چه کار کنیم؟ پیشنهادهایی شد که خدمت امام رفتیم. ایشان آن موقع در قم بودند و شورای انقلاب به آنجا رفت که الان آن‌گونه نیست، چگونه باید قانون اساسی را از نو بنویسیم؟
نتیجه بحث‌ها این شد که خبرگانی تشکیل شود، آن خبرگان با خبرگانی که ما الان داریم، تفاوت دارد. آن خبرگان برای تدوین قانون اساسی آمده و برای این مسئله بود. کلمه خُبرگان و خِبرگان هر دو نشان می‌دهد که شرط این کار خِبرگی، دانش و اطلاعات کافی است و این از آن جهت شد که ما قرار گذاشتیم در خِبرگان ولایت فقیه، مجلس خِبرگان شرط اجتهاد و عدالت را با هم داشته باشیم که هم بتوانند بفهمند و هم بتوانند به خاطر عدالتشان درست نظر بدهند.

به این علت خبرگان به این صورت شد و به این هدف رسیدیم که الان دیگر انجام شد. خوشبختانه انتخابات فراوانی انجام شده و در همه انتخاباتی که کردیم، هم بُعد اسلامی و هم بعد جمهوری و مردمی در نظر بوده و این دو مراعات شده است.