۱۳۹۵ فروردین ۷, شنبه

یاد سربداران و جانباختگان قتل عام تابستان خونین 1367 گرامی باد




تاریخ : 26مارس 2016:
یاد سربداران و جانباختگان قتل عام تابستان خونین 1367 گرامی باد
همراه نوروز وبهار ورویش لاله ها وبنفشه ها وکوچ پرستوها یاد میکنیم از هزاران پرستوی خونین بالی که به خمینی نه گفتند وسربدار شدند آنها بانه خود مرگ ونیستی وفنا ونابودی خمینی ونظام آخوندی را رقم زدند باشد که با یادونام این قهرمانان وسربداران خلق ، مردم شریف ودلاور  ایران همراه با پیشتازان وقهرمانان مقاومت سرفراز ، اشرفیان واشرف نشانان طومار این رژیم ضد بشری را در هم به پیچیم  وایران این میهن اسیر ودر زنجیر را از چنگال دیوان عمامه سر رها سازیم ، لذا بیاد آنها خلاصه ای از این تراژدی وجنایت ضد بشری را مرور میکنیم . 




 یاد سربداران و جانباختگان قتل عام تابستان خونین 1367 گرامی باد 
پس از پايان جنگ ایران وعراق  و پذيرش قطع نامه  598 از سوی حکومت اسلامی،و شکسته شدن اتوريته ی کاذب نظام، فرار سربازان از جبهه، بحران های اقتصادی و اجتماعی گسترده و پيش بينی گسترش جنبش های اجتماعی در سال های پس از جنگ، حکومت اسلامی که از موج جديد اعتراضات و اعتصابات مردمی در هراس بود، طی ماه های مرداد و شهريور 67 به اعدام گسترده ی هزاران زندانی سياسی پرداخت.
                                        جانیان وعاملین جنایت 

فرمان قتل عام :
 خمينی به عنوان صادر کننده فرمان قتل عام و احمد خمينی به عنوان نویسنده متن حکم قتل عام و پيگيری کننده اجرای آن، نقش اساسی در این کشتار بزرگ داشتند. در آن تابستان خونین 67 خمینی فتوا خود را برای قتل عام زندانیان سیاسی این چنین صادر کرد :
 " از آنجا  که منافقین خائن به هیچ وجه به اسلام معتقد نبوده و هر چه می گویند از روی حیله ونفاق آنهاست و  به اقرار سران آنها از اسلام ارتداد پیدا کرده اند و با توجیه محارب بودن آنها و جنگ های کلاسیک آنها در شمال و غرب کشور با همکاری های حزب بعث عراق و نیز جاسوسی آنان برای صدام  علیه ملت مسلمان ما و با توجه به ارتباط آنان به استکبار جهانی و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تاکنون کسانی که در زندان های سراسر کشور سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می کنند محارب و محکوم به اعدام می باشند و تشخیص موضوع نیز در تهران با رای اکثریت آقایان حجه الاسلام نیری دامت افاضاته ( قاضی شرع) و جناب آقای اشراقی ( دادستان تهران) و نماینده ای از وزارت اطلاعات می باشد، اگر چه احتیاط بر اجماع است، و همین طور در زندان های مراکز استان کشور،  رای اکثریت آقایان قاضی شرع, دادستان انقلاب و یا دادیار و نماینده وزارت اطلاعات لازم الاتباع می باشد. رحم بر محارب ساده اندیشی است ، قاطعیت اسلام در برابر دشمنان خدا، از اصول تردید ناپذیر نظام اسلامی ست، امیدوارم با خشم و کینه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام، رضایت خداوند متعال را جلب نمائید. آقایانی که تشخیص موضوع به عهده آنان است، وسوسه و شک و تردید نکنند و سعی کنند( اشهداعلی الکفار) باشند. تردید در مسائل قضائی اسلام، نادیده گرفتن خون پاک و مطهر شهدا می باشد.
بعد از این فتوا خمینی جلاد در سال 1367 رژیم جمهوری اسلامی هزاران زندانی سیاسی را سراسیمه به جوخه اعدام سپرد. هزاران انسان شریف که بخشی از پیشرو ترین زنان و مردان ایران بودند که به دستور شخصی خمینی و با توافق همه سران رژیم قتل عام شدند. سران رژیم تلاش کردند که نسل جوان از این کشتار آگاهی نیابد. کشتار تابستان 67، تداوم کشتار زندانیان سیاسی که از سی خرداد  1360 آغاز شده بود.
سالگرد قتل عام سیاسی در  ماه های مرداد و شهریور سال  1367 ـ به مثابه نقطه اوج کشتار‌ها از خرداد ماه 1360 تا آن زمان ،  را همه ساله باید باعظمت زیادی برگزار کرد. باید آن را در کنار قتل عام‌های معروف جهان، نظیر قتل عام ارامنه به دست ترکان عثمانی، قتل عام کمونیست‌ها دراندونزی، قتل عام‌های خمر سرخ در کامبوج وقتل عام در صربستان ونیز قل=تل عام ببر های تامیل  و نظایر آن، در دنیا به ثبت داد.  پاسخ گویی در مورد قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 را باید همواره در راس مطالبات توده های مردم و اپوزیسیون از جمهوری اسلامی قرار داد. هزاران تن از آگاه ترین، باسواد ترین، و صادق ترین و پاک ترین فرزندان این مرز و بوم، طی چند روز در زندان های مخوف جمهوری اسلامی بدار آویخته شدند. باید همه ساله این نسل کشی سیاسی را با صدای هر چه رساتر در داخل و خارج کشور طنین انداز کنیم و گریبان رژیم جنایتکار وضد بشری  آخوند ی را هر چه محکم‌تر بگیریم. اشاره به قتل عام 67 و محکوم کردن آن راباید شرط اصلی برای طرفداران سبز که اکثرا در آن زمان در قدرت بودند و هنوز که هنوز است خود را خط امامی و پیرو خمینی جنایتکار که فرمان قتل عام زندانیان سیاسی را صادر کرد، میدانند، محکومیت این جنایت قرار داد ! به راستی چگونه می‌شود با یک اصلاح طلب داخلی وارد گفتگو وائتلاف سیاسی شد، در شرایطی که حاضر نیست صراحتا یا تلویحا قتل عام سیاسی سال 67 را محکوم نماید و ریسک تبعات احتمالی آن را بپذیرد؟ چون خودشان شریک این جنایت بودند 



 بدیهی است که رژیم آخوندی  تنها در سطح کشور دست به جنایات و اعدام نمی زند. جنایت او در سراسر جهان قابل شناسائی است، بدین خاطر نبایستی این رژیم را بدون مجازات رها کرد. مقاو.مت ایران  و انسان های آزاده که برای یک جامعه با ثبات انسانی مبارزه می کنند،اجازه نخواهند داد که دولت های غربی، وهمه مماشاات گران   بخاطر منافعشان ، از رژیم جمهوری اسلامی تعریف و برای ثبات آن تلاش کنند.ما  آموختیم که فراموش کردن تاریخ هیچ گونه کمکی به جلوگیری از تکرار فجایع نخواهد کرد!!!
یا یاد این سربداران ودر شروع سال جدید بار دیگر با این قهرمانان تجدید پیمان وتجدید عهد میکنیم  و متحدتر و قدرتمندتر از همیشه  در نبردی با فراز وشکوهمند ی جدید برای به زیر کشیدن این جانیان و به محاکمه کشاندن طراحان و دست اندرکاران این فاجعه ملی و افشای دیگر جنایات رژیم اسلامی درسطح بین المللی آماده میشویم 
 یاد و خاطره ی تمامی جان باختگان  خاوران وهمه شهدای راه آزادی  را گرامی میداریم!!!