۱۳۹۵ فروردین ۸, یکشنبه

تبریک نوروزی جرج صبرا رئیس شورای ملی سوریه به رهبری مقاومت، رزمندگان و هواداران مقاومت ایران









تاریخ :27مارس 2016:

تبریک نوروزی جرج صبرا رئیس شورای ملی سوریه به رهبری مقاومت، رزمندگان و هواداران مقاومت ایران


جرج صبرا رئیس شورای ملی سوریه و از اعضای برجسته ائتلاف ملی این کشور طی پیامی نوروز و سال جدید را به رهبری مقاومت، رزمندگان و هواداران مقاومت ایران تبریک گفت.

وی در این پیام از افشاگریها و اسناد مستندی که مقاومت ایران علیه دخالتها و جنایتهای رژیم ایران و رژیم اسد در سوریه منتشر می کند قدردانی کرد و نوشت: برای من قابل اهمیت است که به نام خودم و به نام شورای ملی سوریه و حزب دمکراتیک مردم سوریه که من این دو جریان را نمایندگی می کنم مناسبت عید نوروز را تبریک عرض نموده و بهترین تهنیت هایم را به این مناسبت به رهبری و رزمندگان وهمه هواداران مقاومت ایران ارسال کنم. امیدوارم که سال جدید دربردارنده پیروزیها برای خلق هایمان و کشورهایمان برضد رژیم دیکتاتوری و خونریز و مرگ افرین در تهران و در دمشق باشد.