۱۳۹۵ فروردین ۱۱, چهارشنبه

قدرت‌نمایی موشکی خامنه‌ای برای فرار از بحران ، قبول تب در برابر مرگ ، خودکشی برای گریز از مرگ محتوم





برگرفته از ایران اسرار ،31مارس 2016:
لینک به منبع :

صنعت نوری و موحد از مراکز اصلی ساختن موشک با توان حمل کلاهک اتمی است
خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم آخوندی که به‌دنبال توافق اتمی و نمایش انتخابات ماه گذشته موقعیتش به‌شدت تضعیف شده مذبوحانه تلاش می‌کند با قدرت نمایی موشکی آب رفته را به جوی باز آرد. او امروز در همین رابطه گفت: ”امروز هم روزگار موشک است و هم دیپلماسی“. موشکهای مورد نظر خامنه‌ای موشکهای با قدرت حمل کلاهک اتمی است که در اسفند ماه گذشته به‌طور آزمایشی شلیک شد.
خامنه‌ای با استفاده از این قدرتنمایی به نحو بی‌سابقه‌یی رقبای خود را مورد حمله قرار داد و گفت: ”اینکه بگویند فردای دنیا، فردای مذاکره است یا از روی ناآگاهی است یا خیانت“.
این اظهارات نشان می‌دهد خامنه‌ای با تمام قوا و با نقض قطعنامه‌های  شورای امنیت ملل‌متحد  درصدد ادامه پروژه‌های اتمی و موشکی است و دیپلوماسی و مذاکره صرفاً سرپوشی برای پیشبردن این پروژه‌هاست و در عین حال درصدد سرپوش گذاشتن بر بحرانهای داخلی و دست بالا پیدا کردن در مخاصمات درونی است.
این در حالیست که روحانی بیشترین همراهی را با خامنه‌ای در این پروژه‌های ضدایرانی دارد. روز 10دی گذشته 70روز قبل از آزمایش موشکی اخیر روحانی در یک دستورالعمل به وزیر دفاع رژیم نوشت: باید ”برنامه تولید انواع موشکهای مورد نیاز نیروهای مسلح با سرعت و جدیت بیشتری ادامه یابد “و افزود: رژیم هیچ‌گاه درباره ”برنامه موشکی خود با کسی مذاکره ننموده، و هیچ محدودیتی را در این حوزه نخواهد پذیرفت“. او قبلاً نیز گفته بود در دو سال ریاست جمهوریش 80درصد 10سال قبل از آن به تسلیحات رژیم افزوده شده است. یعنی به‌طور متوسط و بدون احتساب تورم، هزینه‌های تسلیحاتی 5برابر افزایش یافته است.
روز 15دی 1394 علی لاریجانی رئیس مجلس آخوندی در بازدید از مراکز پایگاههای موشکی پاسداران ”بر حمایت بیش از پیش مجلس از اعتبارات موشکی در 5ساله ششم“ تأکید کرد.
بر اساس اطلاعات مقاومت از درون رژیم بخش عمده پولهای مردم ایران که در دو سال و نیم گذشته و از شروع مذاکرات اتمی و بعد از توافق در اختیار فاشیسم دینی حاکم قرار گرفته صرف پروژه‌های تسلیحاتی یا جنگ‌افروزی در منطقه و خرید سلاح برای ارتش بشار اسد شده است.

دو شرکت صنعت نوری و صنعت موحد که روز 5فروردین 1395 از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا مورد تحریم قرار گرفته وابسته به صنایع موشکی همت و دست‌اندرکار تولید موشکهای بالستیک قادر به حمل کلاهک هسته یی می‌باشند.
صنعت نوری، محل ساخت کلاهک اتمی است که با کد 8500 شناسایی می‌شود. رئیس آن مهندس نعیمی است که در ارتباط با دکتر مهدی نقیان فشارکی طرح ساخت کلاهک را به پیش می‌برد. مسئول تحقیقات آن، فردی به‌نام مهندس آرام می‌باشد. در این پروژه کارشناسان کره شمالی حضور دارند و کمکهای جدی به پیشرفت این پروژه کرده‌اند. مقاومت ایران صنعت نوری را در 20فوریه 2008 در یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل افشاء کرد.
صنعت موحد با کد 7500 محل ساخت بدنه و مونتاژ نهایی موشکهای شهاب3 و قدر می‌باشد. این صنایع در بزرگترین تونل مجموعه خجیر، در منطقه مرکزی مجموعه خجیر و کوه بارجمالی قرار دارد. این تونل بیش از هزار متر طول و 12متر قطر دارد. این تونل به شش شاخه پانصد متری منشعب شده و در داخل آن کارگاهها و تاسیسات مختلفی جهت مونتاژ موشک ایجاد شده و بخشهایی هم به انبار کردن موشکها اختصاص دارد. مقاومت ایران صنعت موحد را در 21نوامبر 2005 افشاء کرد.

روز گذشته کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلستان و آلمان طی نامه یی به دبیرکل ملل‌متحد آزمایش‌های موشکی رژیم را نقض قطعنامه‌های شورای امنیت دانسته و خواستار تشکیل جلسه شورا در این رابطه شدند.



دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران


11فروردین 1395 (30مارس 2016