۱۳۹۵ فروردین ۱۱, چهارشنبه

مقاومت ایران ضمن استقبال از تعلیق سفر روحانی به اتریش، خواستار لغو نهایی این سفر از سوی دولت اتریش است


برگرفته از ایران آزاد فردا ،30مارس 2016:
لینک به منبع :

مقاومت ایران ضمن استقبال از تعلیق سفر روحانی به اتریش، خواستار لغو نهایی این سفر از سوی دولت اتریش است

مقاومت ایران از تعلیق سفر روحانی رئیس‌جمهور جنایتکار رژیم ضدبشری آخوندی به اتریش استقبال می‌کند و از رئیس‌جمهور، صدراعظم و دولت اتریش می‌خواهد این سفر را برای همیشه لغو کنند. این سفر تنها به ماشین شکنجه و اعدام در داخل ایران و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی در منطقه از سوی این رژیم سوخت می‌رساند و رژیم را به نقض همه اصول جهان‌شمول حقوق‌بشر و دموکراسی تشجیع می‌کند.
روحانی به هر دلیلی سفرش را به تعویق انداخته باشد، اعم از مخاصمات درونی رژیم، یا نگرانی از افزایش انزجار افکار عمومی از نقض وحشیانه حقوق‌بشر در ایران یا اظهارات رهبران اتریش در مورد شرایط لغو تحریمها، مبین بن‌بست رژیم آخوندی و رئیس‌جمهور آن است که به‌رغم توافق اتمی و به‌رغم نیازهای مبرم اقتصادی و سیاسی، ظرفیت و توان برداشتن کوچکترین گام عملی به سمت عادی کردن روابط با جامعه جهانی را ندارد.
این با خطوط کلی سیاسی رژیم که خامنه‌ای در روز اول فروردین ۹۵ (۲۰مارس) به‌مناسبت روز اول سال نو ایرانی به‌تفصیل ترسیم کرد، همخوان است. وی از جمله گفت: غرب و آمریکا می‌خواهد رژیم ایران «از حمایت از مقاومت در منطقه صرفنظر کند. از مظلومان منطقه مثل مردم غزه، مثل مردم یمن، مثل مردم بحرین، پشتیبانی و حمایت سیاسی نکند… می‌بینید بر روی مسأله موشکها چه جنجالی در دنیا به راه انداختند . چرا جمهوری اسلامی موشک دارد؟ چرا موشک دور برد دارد؟.. نیروی قدس چرا تشکیل شده است، سپاه چرا تشکیل شده است 
بیلان دو سال و نیم ریاست‌جمهوری روحانی هم با سخنان خامنه‌ای همسو است. این بیلان شامل بیش از ۲۳۰۰ اعدام است که روحانی آنها را «فرامین الهی» و «قوانین پارلمان که به مردم تعلق دارد» توصیف نموده است، افزایش بی‌سابقه جنگ‌افروزی، دخالت بی‌سابقه و لشکر‌کشی و کمک همه‌جانبه به دیکتاتور سوریه بشار اسد در قتل‌عام مردم آن کشور، صدور تروریسم و بنیادگرایی به منطقه و افزایش بودجه تسلیحاتی و نظامی رژیم به قیمت فقر بیشتر عموم مردم است.
کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱فروردین ۱۳۹۵ (۳۰ مارس ۲۰۱۶)