۱۳۹۵ فروردین ۱۱, چهارشنبه

تبریک نوروزی طلال الزوبعی و دکتر عبدالرزاق به مجاهدان لیبرتی



برگرفته از ایران آزاد فردا ،30مارس 2016:
لینک به منبع :

تبریک نوروزی طلال الزوبعی و دکتر عبدالرزاق به مجاهدان لیبرتی

تبریک نوروزی طلال الزوبعی و دکتر عبدالرزاق به مجاهدان اشرفی در لیبرتی
رئیس کمیسیون سالم‌سازی پارلمان عراق، طلال الزوبعی، طی پیامی ضمن تبریک نوروز و سال نو به مجاهدان اشرفی در لیبرتی، با آرزوی پیروزی مجاهدین خلق ایران ، تأکید کرد: هیچ سرپنچه قدرتمندی قادر نیست شما را بشکند. امروز به جهان ثابت شده که اراده برحق و اصولی شما قویتر از دیکتاتورها و تمامی قدرتهای ستمگراست.
تبریک نوروزی طلال الزوبعی رئیس کمیسیون سالم‌سازی مجلس عراق
این عید سعید را به شما تبریک می‌گوییم و برایتان آرزوی پیروزی می‌کنم.
تلاشهای خیرخواهانه شما به ثمر نشسته و اثبات کرده است که شما صاحبان مواضع برحق و اصولی هستید که توجهات را به‌طور گسترده در بسیاری از کشورهای اسلامی نسبت به حقانیت مواضع و اصول ارزشمندتان برانگیخته و به‌طور تاریخی بر آنها مهر تأیید زده است. شما همچنین اثبات کرده‌اید که از اصولتان عقب نخواهید نشست ونشان دادید که هیچ سرپنچه قدرتمندی قادر نیست شما را بشکند و شما و همت و اراده مستحکم شمارا از میان بردارد. بله، به جهان ثابت شد که این اراده برحق و اصولی قویتر از تمام دیکتاتورها و تمام گردنکشان و قویتر از هر قدرت ستمگراست.
من در این عید به شما تبریک می‌گویم و برایتان آرزوی موفقیت و حیاتی سر شار از سعادت دارم و این‌که در دنیا و در کشور گرامی تان، که برای ما هم گرامی است، همه چیز به آنچه که شایسته و سزاوار است تبدیل شود و شما صاحب کلمه حق خودتان باشید و با مواضع انقلابیتان شب قدرتان را رقم بزنید و حاکمیت مردم را که خواستار آن هستید برقرار کنید و بساط ستم را برچینید تاکشورتان به ثبات و فزایندگی دست یابد.
برای شما در لیبرتی امنیت و ثبات و نیل به اهدافتان و برای مردم کشورتان حیات و آینده‌ای شکوفا آرزو دارم.
تبریک نوروزی دکتر عبدالرزاق رحیم  رهبر تجمع نیروهای عراقی علیه توسعه طلبی رژیم آخوندی
دکتر عبدالرزاق رحیم طی پیامی نوروز و فرارسیدن سال ۱۳۹۵را به مجاهدین و اشرفیها در لیبرتی تبریک گفت:
به‌مناسبت فرارسیدن عید نوروز بهترین تبریکاتمان را به سازمان مجاهدین خلق ایران و به‌طور خاص به مجاهدان لیبرتی تقدیم می‌کنیم.
ما در حالی‌که مناسبت عید نوروز را به مجاهدین تبریک می‌گوییم در عین‌حال برای آنها و برای مردم ایران و برای تمامی خلقهای تحت ستم جهان، زندگی در آزادی و کرامت را آرزو داریم.