۱۳۹۵ فروردین ۶, جمعه

نیروی تروریستی قدس رژیم ایران عامل حمله به سفارت آمریکا در بنغازی لیبی



برگرفته از اسرار پشت پرده ،25 مارس 2016:
لینک به منبع :
نقش نیروی تروریستی قدس در حمله به سفارت آمریکا در بنغازی در سال2012- واشینگتن تایمز


واشینگتن تایمز برای اولین بار نقش نیروی تروریستی قدس در حمله به سفارت آمریکا در بنغازی در سال 2012 را فاش کرد:
این روزنامه نوشت: به‌دنبال حملات بنغازی که در آن 4 آمریکایی کشته شدند، ژنرال فلین مدیر آژانس اطلاعات دفاعی، جامعه اطلاعاتی را مأمور تهیه اطلاعاتی در مورد شرکت رژیم ایران در این حمله کرد.
یک گزارش بسیار محرمانه در 21سپتامبر، در پاسخ به‌درخواست این تحقیق تهیه شد. در جمعبندی این گزارش، در مورد یک عملیات ویژه اطلاعاتی در رابطه با نیروی منفور قدس توضیح داده شده بود.
ژنرال فلین به واشینگتن تایمز گفت: بدلایل محرمانه وی نمی‌تواند در مورد محتوای گزارش نوشته شده بحث کند. منابع مطلع می‌گویند نیروی قدس تحت پوشش امدادرسانان هلال احمر در لیبی دست به‌عملیات علیه سفارت آمریکا زد.تیم هلال احمر در تاریخ 30ژوئیه 2012 از تهران به بنغازی رسید که به ظاهر برای تأمین کمکهای انسان‌دوستانه به رژیم انقلابی لیبی بعد از سقوط قذافی بود.
یک افسر امنیتی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا می‌گوید: همه می‌دانستند که نیروهای رژیم ایران در بنغازی هستند. به‌خصوص زمانی که تیم هلال احمر توسط انصار الشریعه ”ربوده “شد.
این ”آدم‌ربایی “یک عملیات فریب بود که به‌دقت صحنه‌سازی شده بود تا سازمان سیا را از عملیات نیروی قدس منحرف کنند.
آنها در واقع نیروهای عملیاتی قدس بودند. آدم‌ربایی این‌طور ترتیب داده شده بود که آنها به‌گروگان‌گرفته‌ شده‌اند در حالی که عملاً از انظار دور می‌ماندند تا بتوانند مخفیانه حمله به مجتمع آمریکا را هدایت کنند.
ما از روابط میان رابطین می‌دانستیم که نیروهای رژیم ایران به شبه‌نظامیان استفاده از خمپاره و تهاجم به ساختمان سفارت آمریکا را آموزش داده‌اند. آنها مراقبت پیچیده‌یی را روی کنسولگری گذاشته بودند و تمام این کار را در حالی که به ظاهر ”گروگان “بودند انجام می‌دادند.
افسر سازمان سیا می‌گوید به ما گفته شد در مورد این عملیات چیزی نگوییم.

دو تن از نیروهای بریده وزارت اطلاعات رژیم ایران بعداً نقشی را که در تیم عملیاتی هلال احمر در بنغازی بازی کردند افشا کردند. آنها گفتند یک رابط حامل 8تا 10 میلیون دلار اسکناس‌های 500 یورویی سه هفته قبل از حمله رسید، این پول را بین رهبران انصارالشریعه که توسط رژیم ایران کنترل می‌شوند، توزیع کردند. فرماندهان نظامی آمریکا نیز رسیدن پول از ایران برای انصار الشریعه را تأیید کردند. تا کنون، جامعه اطلاعاتی آمریکا از اشاره به رژیم ایران در بنغازی امتناع کرده است.