۱۳۹۵ فروردین ۵, پنجشنبه

تحریم های جدید علیه رژیم آخوندی، چالشی جدیدتر





برگرفته از همبستگی ملی ایران ،24مارس 2016:
لینک به منبع :

تحریم های جدید علیه رژیم آخوندی، چالشی جدیدتر

در حالیکه رژیم آخوندی با قبول تسلیم نامه اتمی وین و به تبع آن گردن گذاشتن بر قطعنامه 2231 از سوی شورای امنیت که برای هشت سال دیکتاتوری خامنه ای را از هرگونه فعالیت موشکی منع می نماید، ولی فقیه زهر خورده و طلسم شکسته با برپایی نمایشات تحریک آمیزموشکی یکبار دیگر مردم و اقتصاد بشدت ضربه خورده کشور را با بحرانی جدید روبرو نموده است. درپی دو سری آزمایشات موشکی از سوی رژیم آخوندی طی شش ماه گذشته، سرانجام روز گذشته وزارت خزانه داری آمریکا در اقدامی «تحریم های جدید علیه دیکتاتوری آخوندی و سپاه پاسداران» به تصویب رساند.
به گزارش سایت همبستگی ملی (5 فروردین 1395): «شرکت صنایع نوری و شرکت صنایع موسوی وابسته به گروه صنعتی همت وابسته به سپاه پاسداران از جمله شرکتهای تحریم شده توسط آمریکا هستند. خاطرنشان می شود روز چهارشنبه رسانه‌ها گزارش دادند، دولت آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌هایی جدید علیه برنامه موشک‌های دوربرد رژیم ایران است. به موجب این گزارش‌ها، ۱۲ شرکت و فرد در فهرست تحریم‌های جدید قرار گرفته‌اند».
درفردای تسلیم نامه وین بسیاری از کارشناسان به درستی براین نکته انگشت گذاشته بودند که به یقین ورود هر دلار آزاد شده به صندوق بشدت ضربه خورده رژیم تنها در راستای تقویت برنامه های کشورگشایانه، صدور تروریسم و بنیادگرایی می باشد.
در این رابطه آخوند روحانی نیز بعنوان «متولی و مجری» تسلیم نامه وین بی محابا ضمن تائید پروژه های موشکی حکومتی در«فرمانی» اعلام کرده بود: «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موظف است با استفاده از کلیه امکانات، برنامه‌ریزی جدیدی برای گسترش توانمندی‌های موشکی کشور، به‌عمل آورد». (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس 10 دیماه 1394)
به یقین موقعیت بشدت ضربه خورده خامنه ای در جنگ هژمونی راه به نیازی بنام «راه انداختن دود و دم موشکی» برای برقرای تعادل بهم خورده برده است. سخن از آزمایشات موشکی تنها چند ماه پس از تسلیم نامه وین و قبول قطعنامه 2331 ملل متحد می باشد که به خودی خود نقض آشکار بندهای نه تنها این قطعنامه، بلکه شش قطعنامه پیشین از جمله قطعنامه 1929 می باشد.پیشتر سایت حکومتی نسیم (4 مرداد 1394) با اعتراف به واقعیت بندهای این قطعنامه در گزارشی تحلیلی به بررسی «حقوقی پیوست دوم قطعنامه 2231 ‌و نیز ذیل بند 41 فصل 7 منشور سازمان ملل» پرداخته بود که» میتواند با واژه‌های «قابل تفسیر» موشکهای ایران را خنثی کند».
همچنین در تازه ترین نمونه به گزارش سایت حکومتی خانه ملت (5 فروردین 1395) نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس رژیم، از «تصمیم کمیسیون تلفیق به منظور اختصاص اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی برای تقویت حوزه دفاعی کشور از محل دارایی‌های آزاد شده» خبر داده است؛ بنابراین گزارش وی از جمله گفته است»: خوشبختانه مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بودجه سال 95 اقدامات مناسبی را برای تقویت و توسعه حوزه دفاعی، نظامی و موشکی انجام داده است».

از تمامی داده های رژیم آخوندی می توان چنین استنتاج نمود که خامنه ای زهرخورده دست به قمار دیگری بنام «توسعه برنامه های موشکی» زده است. قماری که به یقین مردم ایران و اقشار ضربه پذیر و نیز اقتصاد بشدت ضربه خورده کشورمان بهای آن را باید با تحمل سختی های هرچه بیشتر و محرومیت هرچه تمام تر پرداخت نمایند