۱۳۹۵ اردیبهشت ۱۱, شنبه

فریبا هشترودی همنشین دژخیمان اطلاعات




فریبا هشترودی همنشین دژخیمان اطلاعات ...که ازمیان پرونده های گند گرفته ی آخوندی بیرون کشیده ... که نه ایرانی اند و نه روئی به آینده دارند

  • فریبا هشترودی همنشین دژخیمان اطلاعات ...که ازمیان پرونده های گند گرفته ی آخوندی بیرون کشیده ... که نه ایرانی اند و نه روئی به آینده دارند 
  • هرچه به زمان گرد همائی بزرگ مقاومت نزدیک تر میشویم، لوش و لجن های وزارت اطلاعات آخوندی بیشتر به تلاطم می افتند. اخیرا پتیارکی که هم از اسم باباش می مکد و هم با... نشستن در دامن اهریمن پروران حاکمیت آخوندی، بابای مرحوم را در گور می لرزاند، پس از سال ها دست گردان شدن و به بایگانی وزارت اطلاعات افتادن،دوباره ازمیان پرونده های گند گرفته ی آخوندی بیرون کشیده و به عرصه ی رسانه هائی کشانده شده است. که نه ایرانی اند و نه روئی به آینده دارند و فقط خورندگانی چند وجهی اند از شکمبه ی مردارهائی، در هر جا که پا بدهد.
  • وقتی که بسیجی سابق ،ابراهیم نبوی، سه سال پیش در تلویزیون صدای آمریکا ضمن تبلیغ برای برگشتن به زیز قبای آخوند حسن روحانی، به مخاطبان سفارش می کرد که کشتار سال شصت و هفت را فراموش کنند چون مردم ایران هم فراموش کرده اند!!! با خودم گفتم این مردک آخر خط وقاحت است. اما با دیدن ادا و اطوارهای جدید این پتیاره ی به شرافت پشت کرده ، دیدم رکورد ابراهیم نبوی را بد جوری شکسته است.
در همین رابطه دوستی دریغا گویان پرسید؛ بعضی شرفشان را می فروشند تا جایش چه بخرند؟ در پاسخش گفتم: بعضی طوری وانمود می کنند که گویا شرفشان را فروخته اند. در حالی که اگر ژرف بنگری روشن می شوی که در بساط اینان اصولا متاعی به اسم ” شــــرف ” وجود نداشته است!
باری، پارسال در چنین روزی در همین باره مختصری نوشته بودم. رذالت این خود فروختگان ، دست نخورده سر جایش است و واکنش من هم لاجرم همان است که بود:
پــــرسش های بـــــدیـــــهـــــی و پــاســخ های بـــــدیـــــهـــــی تـر!
س ــ نظرت درباره کسی که از جبهه ی مقاومت علیه حاکمیت آخوندی جدا میشود،چیست؟
ج ــ بـــــــــــهـــــــتــــــــــــــــــرین کار را می کند!
س ــ شوخی می کنی؟ ولی سوال من خیلی جدّی بود
ج ــ جواب من هم جدّی بود. جدا شدنش یک ضرر دارد،ولی عوارض ماندنش زیاد و غیر قابل پیش بینی است.
س ــ درباره کسانی که از مقاومت دفـع میشوند و به دامن آخوندهای حاکم می افتند چه می گوئی؟
ج ــ به آنها تبریک می گویم،زیرا پس از دفـع،به شایسته ترین جای لایقشان،فرو افتاده اند.
س ــ درباره کسی که از حاکمیت آخوندی بــد می گوید و سر سفره اش می نشیند، چه نظری داری؟
ج ــ دین دارهای قدیم به این تیپ افراد می گفتند:” خسرالدنیا والآخره “. و از دین بریده های امروزی به اینها می گویند” خـــــری که هم از توبره می خورد هم از آخور” .
س ــ اگر برای این گونه افراد مصداق های واقعی داری، چرا درباره آنها بیشتر نمی گوئی؟
ج ــ قدیمی ها می گفتند؛” آدم عاقل از دست شپش یخه پیرهنش را پاره نمی کند”.
امروزی ها می گویند؛” جواب وزوز پشه، غرّش شیر نیست!”
* اهریمنی هائی که برای تباهی و یرانی آثار و آفریدگان اهورمزدا پدید آمده اند.