۱۳۹۵ اردیبهشت ۶, دوشنبه

فراخوان دکتر محمد ملکی: علیه ظلم و ستم و جنایتهای رژیم آخوندی به اعتراض برخیزید



منبع : همبستگی ملی ایران ،25 آوریل 2016
لینک :

 فراخوان دکتر محمد ملکی: علیه ظلم و ستم و جنایتهای رژیم آخوندی به اعتراض برخیزید



دکتر محمد ملکی اولین رئیس دانشگاه تهران پس از انقلاب ضدسلطنتی به دانشجویان و استادان دانشگاهها فراخوان داد که علیه ظلم و ستم و جنایتهای رژیم آخوندی به اعتراض برخیزند.
دکتر ملکی طی پیامی پس از دیدار از مزار شهید مصطفی بیگی از شهیدان عاشورای 88 به دیدار خود با زندانی سیاسی امید کوکبی که بتازگی در بیمارستان یک کلیه او را بخاطر سرطان خارج کرده اند پرداخت و گفت:‌
می خواهم سخنی داشته باشم با دانشجویان و استادان دانشگاههی ایران.
 امید دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف بود و بعد برای ادامه تحصیل به خارج رفت . آیا وقتی این خبر در سراسرایران و جهان پخش شد، دانشجویان و استادان بویژه دانشجویان و استادان دانشگاه صنعتی شریف چه عکس العملی نشان خواهند داد 
آیا نباید اینها به اعتراض برخیزند ؟
آیا نباید دربرابر این کارها، این اعمال جنایتکارانه سکوت را بشکنند و ترس را به کنار بگذارند و با اعتصاب و تحصن واعتراض به حاکمیت ظالم و بیدادگر این مملکت بفهمانند که اجازه نخواهند داد که با مردم فرهیخته با بزرگان با دانشمندان این مملکت، با منتقدین با سیاست پیشگان با معترضین با نویسندگان این رفتارهای ددمنشانه و ضد انسانی و ضد اسلامی و ضد حقوق بشری را ادامه دهند.
دانشجویان عزیز
 استادان گرامی
به پا خیزید، اعتراض کنید، این شتری است که ممکن است پای خانه یک یک شما زانو بزند . تا کنون چه تعدادی از دانشجویان این مملکت را اعدام کردند و این کشتار های وحشیانه هنوز هم ادامه دارد .
من بیش از این نمی توانم صحبت کنم.
از همه می خواهم، از همه مردم ایران
از همه جوانان و بویژه از همه دانشجویان و استادان می خواهم که به این عمل زشت و ننگین حاکمیت به اعتراض برخیزند و مانع ادامه این قبیل اعمال جنایتکارانه شوند.

 وسلام