۱۳۹۵ فروردین ۱۹, پنجشنبه

نماینده کویت تهدیدات پاسدار جعفری را بیشرمانه و غیرمسولانه خواند




تاریخ :7آوریل 2016:

نماینده کویت تهدیدات پاسدار جعفری را بیشرمانه و غیرمسولانه خواند

. حمد مطیع العازمی نماینده کویت سخنان پاسدار جعفری سرکرده سپاه را که دولت عربستان سعودی و بحرین را تهدید کرده بود، بیشرمانه و تحریک آمیز و غیر مسئولانه خواند.
روزنامه ”الرای العام” کویت روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ۹۵ نوشت: ”حمد مطیع العازمی گفت:به چنین صحبت های از طرف سران رژیم ایران عادت کردیم. این صحبتها تنها ازدرون کسانی بیرون می آید که کینه و شر علیه هر مسلمان و عربتها در دل خود دارند و صحبت های فرمانده سپاه در ادامه زنجیره طولانی از سخنان شرارت آمیز رژیم ایران است که علیه تمام کشورهای خلیج فارس انجام می گیرد ”.
وی تاکید کرد ”رژیم ایران معمولا به چنین صحبت های اکتفا نمی کند بلکه با تمام توان تلاش می کند تا فتنه و آشوب در کشورهای ما برانگیزاند. آنها نمی خواهند ما در صلح و امنیت در کشورهایمان زندگی کنیم ”
نماینده پارلمان کویت افزود: ”رژیم ایران پشت اکثر جنگها و نزاعهای موجود در خاورمیانه قرار دارد، و آنها روی ایده صدور پروژه خبیث خود کار می کند حتی اگر این کار باعث بهم زدن ثبات و امنیت منطقه گردد“.
حمد مطیع العازمی تاکید کرد کشورهای خلیج فارس و کشورهای اسلامی یک صف واحد در برابر طمع ورزی رژیم ایران می ایستند.
خاطرنشان می شود روز سه شنبه ۱۷ فروردین پاسدار جعفری سرکرده سپاه در یک اظهار مداخله جویانه گفت سپاه پاسداران ” منتظر دستورات جوابگویی به اقدامات اخیر بعضی از کشورهای اعضای شورای همکاری خلیج فارس بخصوص عربستان و بحرین است .

رأی الیوم6 آوریل 2016 – 18 فروردین 1395