۱۳۹۵ خرداد ۱۰, دوشنبه

شهادت کاک رحمان پور کریمی به دست مزدوران رژیم آخوندی - پیام تسلیت مجاهدین خلق ایران



 منبع : همبستگی ملی ایران ، 31 می 2016 

سازمان خه بات کردستان ایران طی اطلاعیه‌ای از شهادت کاک رحمان پورکریمی کادر و پیشمرگ دلسوز و فعال این سازمان در منطقه بوکان به دست مزدوران رزیم آخوندی خبر داد.
در اطلاعیه کمیسیون سیاسی – نظامى سازمان خه بات کردستان ایران، ضمن اشاره به اینکه کاک رحمان، پس از عموی خود، دومین شهید خانواده پورکریمی است، آمد ه است: کاک رحمان پورکریمی در سال 82 فعالیت‌های خود را با همکاری در هسته تشکیلات مخفی بوکان به مدت یک سال شروع می‌کند و پس از شناسایی توسط رژیم آخوندی به صفوف پیشمرگان سازمان خه بات کردستان ایران می‌پیوندد...عزم راسخ و باور عمیقش بە سازمان خەبات زمینەهاى ترقى و پیشرفت در درون تشکیلات را برایش فراهم نمود و در مدت سالیانى کە پیشمرگ بود، توانست مسئولیت‌های بسیارى را در شمارى از ارگانهاى سازمان بە عهدە گرفتە و با موفقیت وظایفش را انجام دهد.
اطلاعیه کمیسیون سیاسی– نظامى سازمان خه بات کردستان ایران به نقش کاک رحمان پورکریمی در گسترش پایگاە تشکیلاتى سازمان خه بات و وفاداری او به راه شهیدان و شجاعتش برای اداى دین بە خلق و میهن، اشاره‌کرده ومی افزاید: شهید رحمان پورکریمی در حین انجام کار تشکیلاتى و وظایف مبارزە و سازمان خەبات در داخل کردستان و در زمانى کە بە ملاقات خانوادە خویش رفتە بود گرفتار کمین نیروهاى مزدور رژیم شدە و بە مقام والاى شهادت رسید.
سازمان مجاهدین خلق ایران شهادت کاک رحمان پورکریمی کادر و پیشمرگ دلیر سازمان خبات را به دبیرکل سازمان خبات، همسنگران و خانواده اش و به مردم دلیر کردستان تسلیت گفت و تأکید کرد که بی‌تردید خون پاکش درنبرد رهایی‌بخش هم‌وطنان کرد و مردم سراسر ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی حاکم و نیل به آزادی و حاکمیت مردم به ثمر خواهد نشست.
شهادت کاک رحمان پور کریمی به دست مزدوران رژیم آخوندی - پیام تسلیت مجاهدین خلق ایران
اطلاعیە کمیسیون سیاسی نظامى در رابطە با شهادت رحمان پورکەریم پیشمرگ و کادر فعال سازمان خەبات کوردستان ایران
با نهایت تأسف اعلام می‌کنیم، کاک رحمان پورکریمى کادر و پیشمرگ دلسوز و عضو فعال سازمان خەبات و قهرمانى دیگر از دیار کوردستان، در حین فعالیت تشکیلاتى در منطقە بوکان بە دست نیروهاى مزدور رژیم آخوندى بە شهادت رسید.
شهید رحمان پورکەریمى سال 1363، در روستاى (سارده‌کوستان) از توابع شهر مهاباد در خانوادەى انقلابی و میهن دوست دیدە بە جهان گشود و با روح انقلابی گری و سازمان دوستى پرورش یافت. شهید رحمان از همان آغاز جوانى بااحساس و بینشى انقلابى سوداى پیوستن بەصفوف پیشمرگان را در سر داشت.شهید رحمان در سال 1382 رسماً وارد هستە تشکیلات مخفى شهرستان بوکان می‌شود و به مدت یک سال بە بهترین شکل ممکن وظایف تشکیلاتى را انجام داد. پس از آشکار شدن توسط رژیم، بە صفوف نیروى پیشمرگ سازمان خەبات ملحق شدە و پس از اتمام دورە سیاسی نظامى رسماً لباس پرافتخار پیشمرگەاى را بر تن نمود. شهید رحمان دومین شهید خانواده‌، پس از عمویش شهید خضر پورکەریمى می‌باشد که در سازمان خەبات بە شهادت رسیده است.
شهید رحمان با دلسوزى و پشتکار خود توانست در مدت‌زمان کوتاهى مراحل فعالیت و مبارزە را با موفقیت پشت سر نهد. عزم راسخ و باور عمیقش بە سازمان خەبات زمینەهاى ترقى و پیشرفت در درون تشکیلات را برایش فراهم نمود و در مدت سالیانى کە پیشمرگ بود، توانست مسئولیت‌های بسیارى را در شمارى از ارگانهاى سازمان بە عهدە گرفتە و با موفقیت وظایفش را انجام دهد. طى 13 سال مبارزە، شهید رحمان براى یک‌لحظهە هم عقیدە و باورش بە سازمان خەبات سست نشد و هرروز بیشتر بە راهى کە انتخاب کردە بود باایمان و پایبندتر می‌شد. شهید رحمان بخش اعظم سن خود را وقف مبارزە نمود و هیچ فشارى نتوانست بر ارادە و عزم وى براى ادامە مبارزە غلبە کند. همیشە مردم را بە مبارزە دعوت می‌نمود و یکى از کادرهایى بود کە در گسترش پایگاە تشکیلاتى سازمان نقش بسزاى ایفا نمود. شهید رحمان تاآخرین‌نفس بە راە شهیدان سازمان خەبات وفادار باقى ماند و براى اداى دین خود بە خلق و میهن و سازمان خەبات از هیچ خطرى واهمە نداشت و سربلند و جوانمرادانە راە شهیدان را برگزید.
شهید رحمان پور کەریم در حین انجام کار تشکیلاتى و وظایف مبارزە و سازمان خەبات در داخل کوردستان و در زمانى کە بە ملاقات خانوادە خویش رفتە بود گرفتار کمین نیروهاى مزدور رژیم شدە و بە مقام والاى شهادت رسید.
بە مناسبت شهادت کاک رحمان پوورکەریم، سازمان خەبات کوردستان ایران مراتب تسلیت خود را بە خانوادە سرافراز ایشان، هم‌سنگران و همە مردم کوردستان تقدیم می‌دارد و بە روح پاک شهید رحمان و همە شهیدان گلگون‌کفن کوردستان درود می‌فرستد.
سرنگون باد رژیم جنایتکار آخوندى ایران، پیروز باد مبارزە آزادیخواهانە خلق کورد
                     پیش بە سوى تحقق آرمانهاى والاى شهیدان
سازمان خەبات کوردستان ایران
کمیسیون سیاسی نظامى

۵ خردادماە