۱۳۹۵ خرداد ۸, شنبه

فراخوانهای کمتیه بین المللی در جستجوی عدالت برای مقابله با توطئه های رژیم آخوندی علیه امنیت مجاهدان اشرفی در لیبرتی


منبع : همبستگی ملی ایران ، 28 می 2016 

لینک 
دکتر آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین المللی در جستجوی عدالت و استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق درنامه هایی به مقامات ملل متحد،آمریکا و عراق درمورد اقدامات توطئه گرانه رژیم آخوندی علیه امنیت مجاهدان اشرفی درلیبرتی هشداردادند.
رئیس کمیته بین المللی در جستجوی عدالت که بیش از ۴۰۰۰ پارلمانتر اروپایی و آمریکایی را در بر می گیرد، در نامه اش اقدامات خطرناک و تحریک آمیز ماموران رژیم تهران علیه لیبرتی محل استقرار اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران را به شدت محکوم کرد و نوشت: جای تاسف بسیار است که این اقدامات با همدستی شماری از ماموران امنیتی عراقی صورت می گیرد که از زمان نخست وزیری نوری مالکی در چارچوب کمیته سرکوب ساکنان به ریاست قالح فیاض در جنایات صورت گرفته علیه ساکنان درکمپ اشرف و سپس در لیبرتی از جمله در ۷ کشتار وحشیانه دست داشته اند و بعضی از آنها در همین رابطه تحت پیگرد بین المللی نیز قرار گرفته اند.
دکتر آلخوویدال کوادراس هشدار می دهد اقدامات نفرت انگیز اخیر عوامل رژیم ایران علیه ساکنان لببرتی که که مهره های سپاه پاسدران و وزارت اطلاعات رژیم ایران نیز درآن فعالانه دخالت دارند، زمینه سازی برای ارتکاب جنایت های جدید و هم چنین متوقف کردن تلاشهایی است که در همکاری دولت بین آمریکا و ملل متحد در راستای تامین و تضمین امنیت و سلامت ساکنان صورت می گیرد.
فراخوانهای کمتیه بین المللی در جستجوی عدالت برای مقابله با توطئه های رژیم آخوندی علیه امنیت مجاهدان اشرفی در لیبرتی
استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق در نامه اش به مقامات و ارگانهای ملل متحد که رونوشت آن برای مقامات آمریکا نیز ارسال شده می نویسد: به عنوان رئیس پیشین گروه رابطه با عراق پارلمان اروپا نگرانی های عمیق خود را نسبت به توطئه های وزارت اطلاعات و نیروی قدس سپاه پاسداران رژیم تهران علیه کمپ لیبرتی، ابراز می کنم.
من طی ۱۵ سال گذشته از نزدیک با مسائل عراق و مسائل مربوط به کمپهای اشرف و لیبرتی آشنا بوده ام و هیچ تردیدی ندارم که هدف اقدامات عوامل رژیم ایران، زمینه سازی برای جنایتهایی است که امنیت و سلامت ساکنان را هدف قرار می دهد و اسناد و مدارک بسیاری دردست است که نشان میدهد حملات جنایتکارانه قبلی نیز با زمینه سازی های مشابه برای کسب اطلاعات و دستاویزهای لازمه، صورت گرفته است.
استرون استیونسون مقامات ارشد ملل متحد و دولت آمریکا را به اقدام جدی برای مقابله با اقدامات توطئه گرانه رژیم آخوندها فراخوانده و خاطرنشان می کند: من بر اساس گزارشهایی که از کمپ لیبرتی دارم میدانم که ساکنان نکات یاد شده را بارها با مانیتورهای یونامی درمیان گذاشته اند. لذا هرگونه بی تفاوتی غیر قابل قبول بوده و اتخاذ مواضع قاطع و اقدامات ضروری برای مقاله با اقدامات توطئه گرانه رژیم ایران ازسوی ملل متحد ضروری است.