۱۳۹۵ تیر ۱۰, پنجشنبه

تقلای خامنه‌ای برای تشکیل نسخة پاکستانی و افغانی حزب‌الله


منبع : ایران اسرار ، 1ژوئیه 2016 

لینک 

روز سه‌شنبه 9تیرماه جاری رسانه‌های رژیم آخوندی خبر از تشکیل شانزدهمین اجتماعی داد که نامش را ”اجتماع مدافعان حرم“ گذاشته است.

این اجتماع و خبرش چند ویژگی قابل‌توجه داشت:

گزارش را اول بار خبرگزاری تسنیم، ارگان خبری نیروی تروریستی قدس پاسداران مخابره کرد.

موضوع اجتماع، بزرگداشت کشته شدگان یک یکان نظامی به نام ”تیپ زینبیون“ بود که در سوریه، به‌عنوان سپر مقدم نیروهای زمینی پاسداران در کشتار مردم سوریه، مورد استفاده آخوندها قرار می‌گیرد و نوعی ”مین‌روب انسانی“ محسوب می‌شود.

سخنران مراسم، آخوند بدنامی به اسم علیرضا پناهیان بود که واعظ ویژه لباس شخصیهای رژیم و خود از عوامل نیروی تروریستی قدس است.

همین آخوند در معرفی ”تیپ زینبیون “ در همان اجتماع گفت: ”تیپ زینبیون، سپاهی از پاکستان هستند که مردانه مانند  حزب‌الله لبنان  و دیگر رزمندگان در عراق و سوریه از حرمین شریف دفاع می‌کنند و سخت‌ترین قسمت‌های جنگ و عملیات‌های مجاهدانه در عراق و سوریه را برعهده ‌دارند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در ادامه گزارشش نوشته: ”گفتنی است، مردان و زنان شیعه افغانستانی و پاکستانی به همراه کودکان و فرزندان خود، با حضور پر رنگ در این اجتماع، دوشادوش شهروندان تهرانی جلوه‌یی متفاوت به این مراسم داده بودند “.

در قسمت پایانی خبر، هم به‌رسم مجالسی که آخوندها برای تحت‌تاثیر قرار دادن حضار برگزار می‌کنند، آمده بود که: ”فرزند یکی از شهدای مدافع حرم پاکستانی با قرائت دل نوشته خود برای پدر شهیدش گفت: آرزو داریم رهبری را زیارت کنیم، پدرجان برای ما دعا کن تا رهبری را ببینیم.

گرچه این مراسم می‌تواند تلاشی حکومتی برای روحیه دادن به بقایای مزدوران پاکستانی و افغانی رژیم که این روزها در سوریه کشته شده‌اند باشد، اما نگاهی به سراپای مراسم و شیوه انعکاس خبر آن، حاوی داده‌های مهم دیگری هم هست که حداقل برای دو کشور همسایه به‌ویژه روشنفکران و رسانه‌های افغانستان و پاکستان باید قابل‌توجه باشد.

مهمترین نکته، تشکیل یک ”یکة نظامی عملیاتی“ از اتباع یک کشور همسایه است.

نکته بعدی، تأکید بر ماهیت فرقه‌یی آن یکان نظامی است.

نکته سوم، اشاره به حضور عقبة خانوادگی و عشیرتی همان یکان نظامی در مراسم است که با عنوان ”مردان و زنان شیعه پاکستانی به همراه کودکان و فرزندان خود “ مشخص شده.

و مهمترین نکته، تأکید بر رهبری خامنه‌ای آنهم از زبان یکی از فرزندان کشته‌های همان یکان پاکستانی‌هاست و این‌که ”آنها “ آرزو دارند ”رهبر“ را ”زیارت “ کنند!

لابلای خبر و با اشاره به نوع ”شبیه سازی شدة“ افغانی آن یکان پاکستانی، هم می‌تواند آخرین نکته این خبر باشد، گرچه که نام یکان نظامی افغانی  سپاه پاسداران  خامنه‌ای قبلاً و به کرات هم از سوی رژیم و هم از سوی نیروهای مردمی سوریه که عوامل آن را به اسارت گرفته‌اند، اعلام شده، که همان ”تیپ به‌اصطلاح فاطمیون “ است.

برگزاری چنین مراسمی و بعد مخابره خبرش با چنین ویژگیهایی می‌تواند علامت هشداری باشد برای دو کشور همسایه یعنی پاکستان و افغانستان.

دو کشوری که اینک به‌روشنی معلوم شده رژیم خامنه‌ای به‌دنبال ساخت و مونتاژ جریانهای سیاسی – نظامی دست‌نشانده و مزدوری از نوع ”حزب‌الله لبنان “ در آن کشورهاست.

بی شک این تقلاهای ماجراجویانه و تروریستی، به‌ویژه با توجه به ماهیت فرقه‌یی آنها، و با توجه به ساخت و بافت فرهنگی دو کشور پاکستان و افغانستان، پیشاپیش شکست خورده است و تنها می‌تواند نشان از یک استخدام اضطراری مزدور از ”هرجا که شد“ آنهم برای سرکوب مردم سوریه و عراق و ایران باشد، اما آنچه که به کشورهای همسایه بر می‌گردد، تماماً همان است که در سرتا پای این خبر موج می‌زند و آنهم دست و پا زدنهای تروریسم محتضر آخوندی است که به علت هوشیاری مردم و به‌ویژه جوانان آگاه و هوشیار ایران در بایکوت خدمت زیر پرچم در سپاه پاسداران جهل و جنایت خامنه‌ای، ناگزیر از روی آوردن سیستماتیک به اجیر مزدور و تفنگچی از کشورهای دور و نزدیک شده، اقدامی غیرقانونی و برخلاف تمامی معیارهای دیپلوماتیک و سنن حسن همجواری!