۱۳۹۵ تیر ۵, شنبه

همبستگی اقشار مختلف مردم تحت محاصره و پایدار حلب با مقاومت ایران













منبع : ایران آزاد فردا ، 25 ژوئن 2016 

لینک ایران آزاد فردا 

لینک مقاله 


اقشار مختلف مردم تحت محاصره و پایدار حلب، طی پیام‌هایی، ضمن تقدیر از همبستگی مردم و مقاومت ایران با انقلاب سوریه، حمایت خود را از این مقاومت و مبارزه مشترک علیه دو دیکتاتوری تهران و دمشق ابراز کردند.
مردم حلب: ما هم‌چنان مقاومت می‌کنیم، از حمایتتان متشکریم، انقلاب ادامه دارد، حلب در آتش می‌سوزد، اما پایدار است.
اولین چیز این‌که پیامی به انقلابیون ایران تقدیم می‌کنیم و به آنها می‌گوییم ما به‌عنوان مردم ۵سال قبل انقلاب را شروع کردیم و به آنها می‌گویم که قلب‌هایمان و همه خانه‌هایمان به روی آنها باز است و هر کمکی که نیاز دارند به آنها تقدیم خواهیم کرد، یعنی هر چه از دستمان بر آید؛ و خدا ما را یاری دهد که انجام دهیم برای این‌که بتوانیم ما و آنها یکدست و متحد باشیم علیه این دو رژیم که در همه امور مانند هم هستند.
مسلماً انقلاب کبیر قرن ۲۱ سوریه علیه بشار شروع شد، به‌دلیل فساد و ستمی که علیه مردم سوریه روا شده است، مسلماً همان‌طور که ما در معرض ستم هستیم، مردم ایران نیز در معرض ستم بزرگی قرار دارند از انقلابیون ایران می‌خواهم که آنها به‌صورت واقعی پشتیبان ما باشند و ما به‌صورت واقعی پشتیبان آنها باشیم تا چهره واقعی آخوندها را فاش کنیم ما هرگز آنچه که بر انقلابیون ایران در عراق می‌گذرد، به‌خصوص کسانی را که در لیبرتی هستند فراموش نمی‌کنیم در رابطه با ترور شخصیتها چیز عجیبی برای ایران نیست ترورهایی که طی ۲۵سال گذشته انجام داده این حکومت خیلی کثیف و زشتی است و تا زمانی‌که این رژیم وجود دارد، منطقه روی آرامش به خود نخواهد دید.
به‌رغم همه خرابی‌ها و نابودی‌ها، به‌یاری خدا پیروز خواهیم شد.
ما هم‌چنان مقاومت می‌کنیم، از حمایتتان متشکریم، انقلاب ادامه دارد، حلب در آتش می‌سوزد، اما پایدار است.
پیامی به انقلابیونی که علیه رژیم ایران می‌جنگند؛ این انقلاب چهره تمام جهان را تغییر خواهد داد، انقلابی علیه آخوندها که از سال ۱۹۷۹ به بعد کشتارهای زیادی مرتکب شدند، کشتارهایی که در سوریه و کشتارهایی که قبلاً در لبنان انجام دادند و کشتارهایی که در عراق اتفاق می‌افتد آنها مسئول آن هستند. این حاکمیت باید از بین برود، چرا که اگر این حکومت برود، ثبات به منطقه خاورمیانه باز خواهد گشت و از این بلای عظیم که ما در آن قرار داریم، رها خواهیم شد. پیام ما مردم سوریه که علیه بشار اسد قیام کرده‌ایم این است که آنها نیز باید متحد شوند و هم‌چون دستی واحد باشند و ناامید نشوند و عقب نکشند. همه باید یک‌دست و یک‌پارچه و یک‌صدا باشند و به چیزی جز سرنگونی رژیم آخوندها فکر نکنند و برای چیز دیگری تلاش نکنند و بعد از آن به خواسته‌های دیگر توجه کنند
۵سال است و به انقلابمان ادامه می‌دهیم هم‌چنان مقاومت می‌کنیم، از حمایتتان متشکریم، انقلاب ادامه دارد، حلب در آتش می‌سوزد، اما پایدار است.
دوست دارم که پیامی به برادران انقلابی‌مان در ایران بدهم، آنان که انقلاب و تظاهرات علیه رژیم آخوندها برپا می‌کنند، انقلابتان باید پاک و خوب باشد و نسبت به همدیگر عشق بورزید و همدیگر را دوست داشته باشید این پیامی از انقلابیون سوریه و انقلابیون حلب به انقلابیون ایران است.
سخنی دارم با مردمی که در ایران هستند، آنانی که علیه رژیم آخوندها مبارزه می‌کنند. ممکن است که زیاد دستگیر شوند، ما حکومت ایران را می‌شناسیم و ما از آنها درخواست داریم که ادامه بدهند و ما با آنها هستیم و با تمام وجود با آنها هستیم، همه مردم سوریه با شما هستند و قلب‌های مردم سوریه برای شما باز است و اگر خدای نکرده اتفاقی بیفتد، همه مردم سوریه با شما خواهند بود و بگذارید همه یک دست واحد باشیم، چه در سوریه و چه در ایران و چه در تمام کشورهای عربی و غیرعربی.
از تمام کسانی که به ما و به قضیه ما اعتماد کردند متشکریم.
ما در سوریه از همان چیزی رنج می‌بریم که کشور ایران از آن رنج می‌برد، از زمانی‌که انقلاب یا چیزی که به آن انقلاب اسلامی گفته می‌شود در ایران به‌وجود آمد، حاکمیت آخوندها به سوریه امتداد پیدا کرد و او از سال ۲۰۰۵ به‌صورت مستقیم بر سوریه حکومت می‌کند و از سال ۱۹۸۰ به‌طور غیرمستقیم هنگامی‌که حافظ اسد با خامنه‌ای هم‌پیمان شد من فکر می‌کنم خلق‌های منطقه در آگاهی کامل هستند و این پروژه را با شکست مواجه خواهند کرد و این‌را امروز ما از خلال همبستگی تلاش‌ها در سرزمین حماسه‌ها سوریه می‌بینیم که این بالاترین نشانه آگاهی همه مردم عرب و مردم کشورهای اسلامی نسبت به خطرات پروژه آخوندها در ایران است.
فکر می‌کنم که جریان خون از سرزمین شام از سوریه تا تهران امتداد دارد، ما دارای یک سرنوشت هستیم، در یک سنگر هستیم. ما از شما خواستار کمک به انقلاب سوریه هستیم که به صراحت انقلاب جهان آزاد است.
اسد می‌خواهد حلب را بسوزاند و به‌رغم همه اینها مردم حلب پایدارند.
ما هم‌چنان مقاومت می‌کنیم، از حمایتتان متشکریم، انقلاب ادامه دارد، حلب در آتش می‌سوزد، اما پایدار است.