۱۳۹۵ خرداد ۱۲, چهارشنبه

جنایات شبه‌نظامیان خامنه‌ای در فلوجه عراق





 منبع : ایران آزاد فردا  ، 1ژوئن  2016 

رسانه‌های عربی و عراقی گزارشهای تکان دهنده‌یی از جنایات شبه‌نظامیان وابسته به رژیم آخوندی در کشتار اهل تسنن در استان الانبار عراق، منتشر کردند.
شیخ رافع الرفاعی مفتی دیار عراق در این باره به العربیه گفت: حدود شصت گروه شبه‌نظامی وابسته به ولی‌فقیه رژیم در این جا هستند که حاکمیت می‌کنند. این شبه‌نظامیان توسط علی خامنه‌ای توجیه شده‌اند و تحت فرماندهی قاسم سلیمانی هستند و برای انتقام گیری از مردم فلوجه آمده‌اند.
شیخ رافع الرفاعی گفت: شبه‌نظامیان وقتی وارد گرمه شدند ۷۳ جوان را ربودند، به پیرمردان اهانت کردند، ۱۷ جوان را سربریدند. همه شاهد بودند که آنها بیش از ۱۴۰تریلی وسایل مردم را بار زده و برده‌اند. آنها خانه‌ها و مساجد را بمبگذاری کردند و به آتش کشیدند.
الجزیره به‌نقل از منابع عشایری گفت: شبه‌نظامیان رسالیون به رهبری عدنان شحمانی از نزدیکان نوری مالکی، بعد از تسلط بر گرمه، ۷۳تن از مردان را از خانواده‌هایشان جدا کردند و شماری از آنها را اعدام کردند.
الجزیره افزود: نوری مالکی سه روز قبل با قاسم سلیمانی و عدنان شحمانی در مرکز شبه‌نظامیان ”رسالیون“ در نزدیکی گرمه دیدار کرد.

تلویزیون التغییر نیز گزارش داد: سفیر عربستان در عراق در پیامی گفت رژیم ایران به‌دنبال هرج و مرج در عراق است و از طریق ایجاد درگیری بین سنی و شیعه می‌خواهد این کشور عربی را منهدم کند.