۱۳۹۵ تیر ۵, شنبه

زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده در آستانه مرگ




 منبع : ایران آزاد فردا ، 25 ژوئن 2016 








وضعیت جسمی زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده رو به وخامت گذاشته و فشار خون او امروز (شنبه ۵تیر) ۷ روی ۵ بوده است. دادستان تهران دژخیم دولت‌آبادی برای عظیم‌زاده پیام فرستاده است که من تا پای مرگ تو ایستاده‌ام و ما حاضریم هزینه این را هم که تو بر اثر اعتصاب‌غذا بمیری بدهیم.
این زندانی سیاسی که با وجود ۵۸روز اعتصاب‌غذا و فشارهای ضدانسانی دژخیمان بر مواضع خود ایستاده و از روحیه بسیار بالا برخوردار است، در پاسخ به دادستان دژخیم رژیم گفته است: من عقب‌نشینی نمی‌کنم و تا آخرش هستم. یا خودم را با اعتصاب‌غذا می‌کشم و یا به خواسته‌هایم می‌رسم. وظیفه فعالان مدنی و سیاسی است که تا با بلند کردن فریادشان اجازه ندهند که ستمگران بر ستمدیدگان غلبه کنند چرا که ما همه در صف ستمدیدگانیم.

امروز شنبه ۵تیر پزشکی قانونی از طرف دادستانی ارتجاع برای معاینه عظیم‌زاده به بیمارستان سینا رفته و اعلام کرده است که روند ضعف جسمی این زندانی اعتصابی در صورتی که هر چه سریعتر اعتصابش را نشکند به نقطه غیرقابل بازگشت خواهد رسید.