۱۳۹۵ تیر ۲, چهارشنبه

ظریف تنها تئوکراسی خونریز ملایان و حامی اصلی تروریسم بین المللی را نمایندگی می کند




ظریف تنها تئوکراسی خونریز ملایان و حامی اصلی تروریسم بین المللی را نمایندگی می کند


منبع : همنشین بها رآزادی ، ژوئن 2016 


ظریف تنها تئوکراسی خونریز ملایان و حامی اصلی تروریسم بین المللی را نمایندگی می کند


بحرانهای فزاینده و بی آیندگی رژیم آخوندی و شکست حتمی سرمایه گذاری بر روی آن
مقاومت ایران سفر جواد ظریف وزیر خارجه فاشیسم دینی حاکم بر ایران به پاریس و لاهه را قویاً محکوم می کند و آن را علیه حقوق بشر، دموکراسی و صلح در ایران و منطقه می داند. کارنامه دولتی که ظریف آن را نمایندگی می کند کاملاً گویا است:
•    حداقل 2400 اعدام در دوران روحانی- گزارشگر ویژه ملل متحد درباره ایران در آخرین گزارش خود نوشت در سال 2015 حدود هزار تن در ایران اعدام شدند که بالاترین رقم در 25 سال اخیر است.
•    اعدام نوجوانان- بنا بر گزارشگر ویژه ملل متحد اعدام نوجوانان در ۲۰۱۴-۲۰۱۵ بالاترین رقم در پنج سال گذشته بوده است.
•    افزایش سرکوب و دستگیری نویسندگان، خبرنگاران، هنرمندان.
•    تشدید سرکوب و اعدام اقلیتهای مذهبی و قومی از جمله اکراد، اعراب، بلوچها و سنی ها.
•    لشکر کشی به سوریه و حمایت تمام عیار نظامی، اقتصادی از دیکتاتور سوریه. در حال حاضر 70 هزار پاسدار و مزدوران خارجی آنها به کشتار مردم سوریه مشغولند.
•    استمرار آزمایشهای موشکهای بالستیک در نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل متحد.
از سوی دیگر بحرانهای این رژیم به ویژه بعد از توافق هسته یی به نحو بیسابقه یی تشدید شده و حکومت ملایان در مواجهه با اعتراضهای فزاینده اجتماعی بغایت ضعیف و شکننده تر از قبل شده و هر گونه سرمایه گذاری بر روی آن محکوم به شکست است. علی خامنه ای در روز ۳۰خرداد ( ۱۹ژوئن) بار دیگر کابوس رژیم از قیام را بارز کرد. وی گفت: «دانشگاه تبدیل به جایگاهی برای واگرایی از مفاهیم و ارزشهای انقلاب نشود... کسی که به هر بهانه‌یی مانند انتخابات و امثال آن, نظام را به چالش می‌کشد, نامطمئن است و صلاحیت حضور در دانشگاهها را ندارد».
نصب احمد جنتی، یکی از افراطی ترین و جنایتکارترین حامیان خامنه ای که پیشاپیش رئیس شورای نگهبان بود به عنوان رئیس مجلس خبرگان، حباب میانه روی و اعتدال را که با اغراض خاص و برای منافع مشخص از سوی خود رژیم و برخی از حامیان غربی اش دامن زده می شد، ترکاند.
ظریف در روز ۲۴ اردیبهشت (۱۳ مه) مصطفی بدرالدین، سرکرده نظامی گروه حزب الله، را «مردی بزرگ و خستگی ناپذیر» و «سراپا عشق و شور و حماسه در دفاع از آرمانهای حق طلبانه اسلام» نامید. وی در ژانویه 2014 بر سر قبر عماد مغنیه، رهبر سابق نظامی حزب الله، با گذاشتن تاج گل ادای احترام کرد.
ظریف نمی تواند بین خود و کارکرد رژیم با ترفندهایی همچون جناح بندی در درون رژیم فاصله بیندازد و از مسئولیتهای جنایتهای رژیم در داخل و خارج ایران بگریزد. او باید پاسخگوی کارکردهای رژیم در زمینه حقوق بشر، تروریسم و لشکر کشی به سوریه باشد. هر گونه ارتقای روابط تجاری با رژیم ایران باید مشروط به گامهای مشخص و مادی در زمینه بهبود حقوق بشر و متوقف شدن دخالتهای رژیم در منطقه و حمایت از تروریسم گردد. سرمایه گذاری روی روابط با ملایان، سرمایه گذاری روی یک اسب مرده است.
کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
اول تیر ۱۳۹۵ (۲۱ ژوئن ۲۰۱۶)