۱۳۹۵ تیر ۷, دوشنبه

زندگی‌های اشرافی و سفره‌های خالی!




منبع : ایران آزاد فردا ، 27 ژوئن 2016 

لینک 

زندگی‌های اشرافی و سفره‌های خالی!













نماینده رژیم از خوی در مجلس ارتجاع گفت: ”اشرافی‌گری و زندگی ‌اشرافی در بین مسئولان به هیچ‌وجه پسندیده نبوده چون منبع قانونی داشته و شان نظام جمهوری اسلامی ایران را به زیر سؤال می‌برد“.

تقی کبیری که با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس- تسنیم گفتگو می‌کرد با اشاره تلویحی به کارگزاران دزد و چپاولگر رژیم افزود: ”بی‌شک در نظام جمهوری اسلامی ایران، موضوع ساده‌زیستی در سطح زندگی مردم جزو شرایط اولیه یک فرد مسئول محسوب می‌شود“.

وی در جای دیگر گفت: ”پس این مسیر خلاف نباید در جامعه ساری و جاری باشد چون بی‌شک مورد سوءاستفاده دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد“.


یکی از کارگزاران رژیم اعتراف کرد: ”برخی دستگاهها برای عمل به قانون فشار می‌آورند و بیش از ۵۰۰ مدیر حقوق بالای ۱۷ میلیون دارند“.
طباطبایی که از وی به‌عنوان معاون سابق مدیریت ریاست‌جمهوری نام برده شده گفت: ”سال ۹۳ در گزارشی عنوان شد بالای ۳۰۰نفر از مدیران ارشد کشور حقوق بیش از ۱۷ میلیون دریافت می‌کنند و احتمال دارد، این رقم در حال حاضر بیش از ۵۰۰نفر را پوشش دهد“.
وی به دزدی کارگزاران رژیم اعتراف کرد و افزود: ”قانون، کف و سقف پرداختی را تعیین کرده است، اما اکنون برخی رندانه و دزدانه مقررات را به نفع خودشان تسهیل کرده که خیلی چیزها از آن در می‌آید“.
خاطرنشان می‌شود بحران افتضاح حقوق‌های کلان مدیران حکومتی، به مجلس آخوندی نیز کشیده شد. یک عضو مجلس ارتجاع، در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۵خرداد۹۵، اعتراف کرد در وزارت بهداشت درآمدهای نیم میلیاردی و ۲میلیاردی ماهانه برای برخی از مدیران و کارگزاران رژیم وجود دارد.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ـ تسنیم سه‌شنبه ۲۵خرداد ۹۵ به‌منظور تصفیه حساب با باند رقیب از حقوق ۵۲۰میلیون تومانی مدیر عامل بانک رفاه خبر داد.
این منبع نوشت: ”برخی مدیران دولتی و روسای بانکها از پروژه ‘چند حسابی’ برای دریافت حقوق و مزایای خود بهره می‌برند. انتشار صورتحساب دریافتی چند صد میلیونی حقوق مدیر عامل بانک رفاه موجب شده تا جوی سنگین بر رفت و آمدهای موجود در بانک رفاه ایجاد شده و با دستور بالادستی‌ها، به جای آن که دستگاههای نظارتی خارج از مجموعه بانک به غارت بیت المال توسط مدیران ارشد بپردازند، مجموعه حراست و بازرسی بانک رفاه این روزها در پی پیداکردن افرادی هستند که اقدام به انتشار حقوق های نجومی مسئولان بانک کرده‌اند“.
به گفته خبرگزاری نیروی قدس علی ربیعی عنصر امنیتی و وزیر کار دولت آخوند روحانی در توجیه دریافتیهای نجومی مدیر عامل بانک رفاه مدعی شد: ”در این دوره، هیچ تخلفی از جانب فرد صورت نگرفته و با این‌که دولت گذشته با تخلف و به‌صورت پنهان، مبالغی پرداخت می‌کرد، از زمین تا آسمان متفاوت است. آنچه منتشر شده، بازمانده حساب مالی مدیرعامل بوده، یعنی پولی که هنوز برداشت نشده بود. گردش مالی را گرفته بودند و هنوز وزیر هم با آن موافقت نکرده بود. میزان پرداخت هم بر اساس متوسط سایر بانکها بوده است“.
این منبع افزود: ”اما اسناد جدید نه تنها اظهارات وزیر کار را نقض می‌کند، بلکه نشان می‌دهد که آقای مدیر عامل در تمام ماههای منتهی به پایان سال ۹۴ حقوق ماهانه خود را دریافت کرده و مجموع این ارقام نیز در ۶ماهه دوم سال ۹۴، رقمی بالغ بر ۵۲۰ میلیون تومان شده است. در این باره به نظر می‌رسد مسئولان دولتی به جای آن که به‌دنبال برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نجومی باشند، در پی پاک کردن صورت مسأله هستند“.