۱۳۹۵ تیر ۷, دوشنبه

مسعود عرب چوبدار مدافع دو زندانی فراموش شده در بند یک زندان گوهردشت


منبع : ایران ازاد فردا ، 27 ژوئن 2016 

لینک 


مسعود عرب چوبدار مدافع دو زندانی فراموش شده در بند یک زندان گوهردشت


 دو زندانی فراموش شده در بند یک زندان گوهردشت
وضعیت حقوق بشر در ایران برای جهانیان و نقض ان واضح و روشن است؛ از اعدام ها تا سلول های انفرادی و بازجویی های وحشیانه و غیر انسانی حکومت علی خامنه ای که حتی به خانواده های زندانیان هم تاخته و مزدوران ستیزه جوی تا دندان مسلح این حکومت برای ازار و اذیت زندانی از هیچ عملی برای اسیب رساندن به زندانی دریغ نمیکنند.
این وضعیت تا انجایی پیش رفته که دیگر رژیم بدون توجه به قطعنامه های بین المللی و اعتراضات جامعه جهانی نسبت به رفتارهای غیرانسانی و وحشیانه این رژیم به اقدامات خصمانه خود ادامه میدهد.
امروز باید از دو زندانی سیاسی محبوس در زندان گوهردشت و وضعیت انها بگویم دو زندانی سیاسی مهدی عظیمی و یاسر حمیدی شهرابی که گمنام در بند یک این زندان با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم میکنند.
کجا هستند آقایانی که از حقوق بشر دم میزنند و مهدی عزیز ما با وضعیت بحرانی (شکستگی کمر، ۳ عمل جراحی بر روی ستون فقرات و …) و یاسر با بیماری قلبی در بدترین شرایط محبوس هستند که حتی از کمترین حقوق انسانی خود محرومند این تنها بخشی از مشکلات این دو عزیز ما که برای عقیده خود بیش از دو سال است که در زندان به سر میبرند.
ریاست بند یک زندان “اخلاقی”با بیرحمی تمام شرایط راحتی برای معاینه ساده و پیگیری درمان برای انها را دشوار نموده است. اگر از وضعیت بهداشت و درمان زندان بگویم تکرار مکررات است و فقط تنها نگرانی من وضعیت نامناسب جسمانی پزشکی این دو عزیز است.
از تمام نهادهای حقوق بشری و فعالان عاجزانه درخواست همکاری و همیاری برای خروج این دو زندانی از این وضعیت را خواستارم.
درخواست دارم تا صدای مهدی و یاسر را به گوش جهانیان برسانیم و سکوت من درحالیکه مهدی و یاسر در خفقان و زیر سلطه این حکومت بدون هیچ فریاددرسی در شرایط فاجعه بار محبوس هستند خود نوعی خیانت است پس مهدی و یاسر نازنین تا احیای حق و حقوق شما و تمام ملت بیدار ایستاده ایم 
به امید ازادی خلق شجاع
مسعود عرب چوبدار زندان گوهردشت (رجایی شهر کرج)
۵ تیر ۱۳۹۵