۱۳۹۵ تیر ۷, دوشنبه

خطر اعدام زندانی سیاسی شهرام احمدی توسط قضاییه جنایتکار آخوندی


منبع : ایران آزاد فردا ، 27 ژوئن 2016 

لینک 

خطر اعدام زندانی سیاسی شهرام احمدی توسط قضاییه جنایتکار آخوندی


چند روز پیش قاضی جنایتکار اجرای احکام زندان گوهردشت با حضور در بین زندانیان اعلام کرد: ”افرادی که اعاده دادرسی آنان رد می‌شود بهتر است خود را برای اعدام در آینده نزدیک آماده کنند“.
زندانی سیاسی شهرام احمدی که در سال ۸۸ در سنندج دستگیر شده و در روز ۱۱مهر ۱۳۹۱ در بیدادگاههای آخوندی تحت ریاست دژخیم محمد مقیسه در عرض ۵ دقیقه و بدون داشتن اجازه دفاع از خود به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده بود پس از رد درخواست اعاده دادرسی خود توسط قضاییه جنایتکار آخوندی در آستانه اعدام قرار دارد.
وی در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ در شهر سنندج هنگام بازگشت از مسجد از پشت مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت و ﻣﺎﻣﻮﺭﯾﻦ بد نام اطلاعات ﺑﺎ شکستن بینی‌اش با مشت و لگد وی را دستگیر کردند. شهرام احمدی ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﻫﻮﺵ آمد متوجه شد ﺩﮐﺘﺮ ﻣﻌﺎﻟﺞ ﯾﮏ ﮐﻠﯿﻪ ﻭ ﻣﻘﺪﺍﺭﯼ ﺍﺯ ﺭﻭﺩﻩﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ است. ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﺍﻧﯽ ﻣﺎﻩﻫﺎ ﺩﺭ ﺳﻠﻮﻝﻫﺎی ﺍﻧﻔﺮﺍﺩی ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ در شهرهای ﺳﻨﻨﺪﺝ ﻭ ﺯﻧﺠﺎﻥ ﺗﺤﺖ ﺷﻜﻨﺠﻪ ﻭ ﺑﺎﺯﺟﻮیی ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺖ.
در‌ همان سال دستگیری، برادر کوچک وی بهرام احمدی نیز در سنندج بازداشت شد. برادر وی در زمان بازداشت کمتر از ۱۸ سال سن داشت و در تاریخ ۷ دی ماه ۱۳۹۰ در زندان قزل‌حصار کرج به همراه ۵ زندانی سنی مذهب دیگر اعدام شد.
بر اساس گفته وکیل وی موکلش در زمان بازداشت در اداره اطلاعات علاوه بر این‌که زخمی بوده است تحت شکنجه روحی و جسمی برای اقرار به مطالب غیرواقع قرار گرفته است از اینرو اعترافهاى وی بر علیه خودش اساساً فاقد اعتبار قانونی است.
این در حالی است که در تاریخ ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۲ تنها کلیه شهرام احمدی دچار عفونت شد و این عفونت و عدم رسیدگی پزشکی وی را دچار مشکلات حاد جسمی ‌کرده و احتیاج مبرم به انتقال به بیمارستان خارج از زندان برای معالجه و درمان دارد.
خاطر نشان می‌شود که تعدادی از ﺯﻧﺪﺍﻧﯿﺎﻥ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺑﻨﺪ ۱۲ ﺯﻧﺪﺍﻥ گوهردشت ﮐﺮﺝ از جمله ﺷﺎﻫﺮﺥ ﺯﻣﺎﻧﯽ ، ﺳﻌﯿﺪ ﻣﺎﺳﻮﺭﯼ ، ﺻﺎﻟﺢ ﮐﻬﻨﺪﻝ ، ﺍﻓﺸﯿﻦ ﺣﯿﺮﺗﯿﺎﻥ ، ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻨﺎﺯﺍﺩﻩ ﺍﻣﯿﺮﺧﯿﺰﯼ ، ﻣﯿﺜﺎﻕ ﯾﺰﺩﺍﻥﻧﮋﺍﺩ ﻭ ﺣﻤﯿﺪﺭﺿﺎ ﺑﺮﻫﺎﻧﯽ ، در پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ﻃﯽ ﻧﺎﻣﻪﺍﯼ ﺧﻮﺍﺳﺘﺎﺭ ﻟﻐﻮ ﺣﮑﻢ ﺍﻋﺪﺍﻡ این زندانی سنی مذهب ﺷﺪﻧﺪ.
شهرام احمدی تا کنون بارها با انتشار نامه‌هایی از زندان اتهامات وارده بر خود توسط اطلاعات بد نام آخوندی را ساختگی دانسته و تنها جرم خود را تبلیغ مذهب خود عنوان کرده است.