۱۳۹۵ تیر ۳, پنجشنبه

یک مقام دولت بحرین :قاسم سلیمانی یک تروریست است




منبع : خامنه ای خلیفه ارتجاع ، 23 ژوئن 2016 


یک مقام دولت بحرین در پاسخ به تهدیدهای پاسدار  قاسم سلیمانی  علیه این کشور گفت: ”او یک تروریست است و بحرین با تروریست ها معامله نمی‌کند. بحرین قاطعانه با تروریسم هر جا که توانسته جنگیده و با آنها به هیچ ترتیبی معامله نمی‌کند.

گلف نیوز که این سخنان را منعکس می‌کرد افزود: جابر محمد تحلیلگر بحرینی گفت: اظهارات سلیمانی بازتاب این نومیدی است که طرحهای آن در بحرین کارایی نخواهد داشت.

انزجار عمیق سلیمانی از منطقه و تهدید به آتش زدن آن تنها بازتاب تنفر شدیدی است که سلیمانی از مردم آن دارد. حتی اگر زمانی کسی از وضعیت راضی نباشد تهدید به مرگ و نابودی نمی‌کند ”.

دوئیج محمد گفت او از این اظهارات به‌هیچ‌وجه تعجبی نکرده است. او گفت ”... من می‌توانم یک منافق را تشخیص دهم... در خلال این اظهارات تاریخ همیشه از او به‌عنوان خون آشامی که خواستار نابودی این منطقه بود یاد خواهد کرد “... ..

پاسدار قاسم سلیمانی در واکنش به اخراج یک آخوند وابسته به رژیم ایران از بحرین به تهدیدهای تروریستی متوسل شده و گفته بود: بحرین و کل منطقه به آتش کشیده خواهند شد و مردم به مقاومت مسلحانه متوسل خواهند شد.

دولت بحرین این تهدیدهای تروریستی پاسدار قاسم سلیمانی را رد کرد و گفت این صرفاً سند دیگر از دخالت صریح رژیم ایران در امور داخلی ماست.