۱۳۹۵ مرداد ۱۰, یکشنبه

واکنش دیوانه باروسوزش خامنه ای از زبان سپاه تروریستی قدس(تنسیم) - دیدار مریم رجوی این بار با «محمود عباس» در پاریس


شناسه خبر: 1144362 سرویس: بین الملل
رجوی


تاریخ انتشار :31ژوئیه 2016


واکنش دیوانه باروسوزش خامنه ای از زبان سپاه تروریستی قدس(تسنیم) - دیدارمریم رجوی این بار با «محمود عباس» در پاریس

سپاه تروریستی قدس در حالی که دلپیچه ها وسوزشهای ناشی از گردهمائی بیش از 100000نفره پاریس وحضور ترکی فیصل یک عنصرکلیدی وتاثیر گذار منطقه ای - بین المللی را پنهان نمیکرد اعتراف کرد که هنوز از زیر بار این ضربه در نیامدیم که دیدار محمود عباس پیش آمد وبنوعی علیرغم تلاشهایش تنوانست از وحشتی که در نتیجه  این دیدارهای منطقه ای وبین المللی دچار شده است ،پنهان نماید

تسنیم ارگان سپاه تروریستی قدس نوشت

در پی حضور «ترکی فیصل» شاهزاده سعودی در نشست اخیر گروهک تروریستی منافقین در پاریس، این بار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پاریس با سرکرده این گروهک دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از برخی منابع گزارش داد که محمود عباس در اقدامی بی سابقه شب گذشته در محل اقامت خود در پاریس پایتخت فرانسه با «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.
بر اساس این گزارش، عباس در این دیدار رجوی را در جریان تحولات منطقه خاورمیانه و مشخصا قضیه فلسطین و طرح سازش فرانسه قرار داد.
عباس همچنین به گزارش رجوی درباره کنفرانس اخیر گروهک تروریستی منافقین در پاریس گوش فرا داد.
این در حالی است که ترکی فصیل رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان سعودی اخیرا در نشست گروهک منافقین در پاریس شرکت کرده و طی سخنانی در این نشست مدعی شد که ایران از حماس و جهاد اسلامی با هدف ایجاد هرج و مرج در منطقه حمایت بعمل می آورد.
در پاین هم با بیان نمونه هائی از حرفهای خود ساخته به اسم دیگران سعی کرد بر جگر سوخته ولی فقیه مرحم بگذارد