۱۳۹۵ مرداد ۷, پنجشنبه

اظهارات فائزه رفسنجانی و تشدید موج حملات باند خامنه‌ای



منبع : ایران آزادفردا ،28زوئیه 2016

لینک 
در ادامه بحران درونی حکومت آخوندی و اظهارات فائزه رفسنجانی درباره انزجار اجتماعی از استبداد دینی و خودکامگی خامنه‌ای، عوامل ولی‌فقیه ارتجاع رفسنجانی را به‌شدت مورد حمله قرار داده‌اند. فائزه رفسنجانی در اظهاراتی که روی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده گفته بود:
من معتقدم که حکومتها به‌خاطر خطاهایی که دارند به پای دین می‌نویسند دین رو بهش آسیب می‌زنند و به همین دلیل من فکر می‌کنم برای این‌که دین آسیب نبینه و مردم نسبت به دین حالت زدگی پیدا نکنند حکومت اگر دینی نباشه بهتره. من به‌دلیل موافق نیستم (کف زدن جمعیت) شاید برای در ابتدای انقلاب فکر می‌شد این حکومت با بقیه حکومتها فرق میکنه و میتونه اسلام واقعی رو پیاده بکنه. ولی به مرور زمان دیدیم نه، نه تنها حاکمان ما اسلام واقعی رو پیاده نکردند بلکه جامعه ما هم نسبت به دین به‌خاطر عملکرد حاکمیت گریزان شد. سایر مسائل رو هم که نگاه بکنیم همینه. بنابراین، به نظر من این نشان‌دهنده تأثیر یک حکومت دینی که ارزشهای مردم رو هم در واقع یک جوری در معرض خطر قرار میده و آن دینی که مردم بهش باور دارند اون هم ضعیف شده. من به همین دلیل فکر می‌کنم حکومت دینی بیشتر دین رو خراب میکنه.
به دنبال اظهارات فائزه رفسنجانی، سایت پاسدار رضایی نوشت: بنا بر نسبت پدر و دختری و جایگاه انتصابی که رفسنجانی در حاکمیت دارد, افکار عمومی به‌دنبال پاسخ و واکنش مناسب وی نسبت به رفتار و اظهارات فائزه هاشمی است. (منبع: تابناک ۵/۵/۹۵) 
آخوند ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم گفت: خشت اول اعتقادات خانواده رفسنجانی خراب است. (منبع: سایت فردا ۵/۵/۹۵) 
آخوند پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ارتجاع تأکید کرد که جنجال‌سازی اخیر فائزه هاشمی برای تحت الشعاع قرار دادن رسوایی فیشهای حقوقی است. وی افزود: جامعه سؤالات و ابهاماتی در مورد شخص رفسنجانی دارد که خود او باید سؤالات و ابهامات را پاسخگو باشد. (منبع: رسالت ۶/۵/۹۵) 
روزنامه حکومتی رسالت نیز نوشت: اظهارات فائزه هاشمی مبنی بر «نفی حکومت دینی» که با کف و سوت همراه بود، … قبل از این‌که به نظام ظلم کنند به پدرش ظلم کرده که در برپایی حکومت دینی مرارت‌ها کشیده است.
این روزنامه با یادآوری شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» در جریان قیام مردم در سال ۸۸ وحشت خود را از پیامدهای تعمیق اختلافات در رأس رژیم به نمایش گذاشت. (منبع: رسالت ۶/۵/۹۵) 
یک رسانه‌ی دیگر باند خامنه‌ای به نام مشرق رفسنجانی را در «دوراهی انتخاب» برای آینده خود مخیر کرد که یا همراه با دخترش «سقوط» کند یا از او اعلام «برائت» کرده و خود را «نجات» دهد. (منبع: مشرق۵/۵/۹۵)