۱۳۹۵ تیر ۱۷, پنجشنبه

وحشت سپاه از پیشنهاد " ديويد اَمِس" از تغییر رژیم آخوندها از طریق مجاهدین خلق ایران

منبع : ایران اسرار ، 7ژوئیه 2016 
لینک 

خبرگزاری سپاه موسوم به فارس در 17 تیر 95 نوشت: «سِر ديويد اَمِس» از اعضاي مجلس عوام انگليس با نوشتن مقاله‌اي در نشريه فوربس, باز شدن چشمان غرب در برابر اقدامات و مواضع نظام ايران و «حسن روحاني» و حمايت از مجاهدین براي براندازي آرام نظام ايران را خواستار شد.
اَمِس در ابتداي اين مقاله به حكم شلاق دانشجويان حاضر در پارتي مختلط و اعدام 2400نفر در 3سال گذشته اشاره كرده و نوشته «حسن روحاني, رئيس‌جمهورِ مثلاً اصلاح‌طلب ايران هم در سال 2014 علناً از اين اعدام‌ها حمايت كرد و آن را فرمان خدا خواند»
اين عضو مجلس عوام انگليس اضافه کرد كه اقليت‌هاي قومي و مخالفان سياسي, قرباني اين اعدام‌ها هستند و شكايت مي‌كند كه غرب هم بي‌اعتناست .
سِر اَمِس سپس به تاريخ معاصر سياست خارجي كشورش مي پردازد و هشدار مي‌دهد كه اشتباه عدم مداخله در كشتار رواندا, عدم اتخاذ تصميم جدي در مورد برنامه تسليحاتي كره شمالي و پشت كردن به سوريه و تنها گذاشتن مردم اين كشور با رژيم بشار اسد, داستاني سراسر اشتباه كه در مورد ايران هم در حال تكرار است.
ديويد اَمِسدر قسمت «پس چه كار بايد كرد؟ » مقاله‌اش نوشته: «مطمئناً همه قبول دارند كه داستان جنگ عراق نبايد تكرار شود. رويكرد نظامي و اعمال زور از بيرون براي پياده كردن دموكراسي در يك كشور كه اشغال نظامي بلندمدت را نيز در پي دارد, ايده خيلي بدي است. خوشبختانه راه‌هاي زياد ديگري براي تعامل (با اين مشكل) وجود دارد و مي توان مردم ايران را براي رسيدن به دموكراسي كه حتماٌ از آن استقبال خواهند كرد, تقويت كرد.»
سِر ديويد اَمِس راهكار تقويت مردم را در تقويت مجاهدین معرفی میکند و می نویسد: شورای ملی مقاومت ایران كه مريم رجوي رهبر آن است, موافق ايده ايران آزاد و دموكراتيك است, از جدايي دین از حكومت دفاع مي‌كند, طرفدار اسلام پيشرفت‌گراست و از روابط دوستانه با كشورهاي همسايه ايران و جامعه بين‌الملل حمايت مي‌كند اين همان گروهي است كه برنامه هسته‌اي مخفي ايران را آشكار كرد و به دنيا در خصوص تهديد اين برنامه سري هشدار داد.
ديويد اَمِس يكي از شخصيت‌هاي مورد احترام مجاهدین است و در صفحات اينترنتي آنها, مقاله‌ها و مصاحبه‌هاي متعدد ضدايراني ديده مي‌شود. آقاي اَمِس علاوه بر اين, پاي ثابت سخنراني در اجتماعات خياباني مجاهدین در لندن است. ....