۱۳۹۵ شهریور ۷, یکشنبه

اطلاعیه شماره 2 : كارزار جهانی دادخواهي قتل عام۱۳۶۷


















 تاریخ : 28 اوت 2016
 كارزار جهانی  دادخواهي قتل عام۱۳۶۷- اطلاعيه شماره۲
فراخوان به جمع آوري اسامي شهيدان و كشف مزار آنها، و افشاي نام جنايتكاران
گردهمايي بزرگ ايرانيان در تيرماه امسال به روشنترين وجه نشان داد كه نه فقط مردم و مقاومت ايران بلكه بخش بزرگي از جامعه بين المللي بخصوص كشورهاي منطقه چاره مشكلات منطقه را در سرنگوني رژيم بحران زده آخوندي ميدانند، كه همه علائم نشان ميدهد امري در دسترس است.
اين روندي است كه از سركشيدن جام زهر اتمي توسط خامنه اي قبل بارز و با شكستهاي پي در پي آن در سوريه تعميق شد و با گردهمايي بزرگ مقاومت ابعاد بي سابقه اي به خود گرفت. عكس العملهاي هيستريك رژيم آخوندي عليه اين گردهمايي و متعاقبا ملاقات خانم رجوي با پرزيدنت محمود عباس ضعفهاي بنيادين رژيم و بحران دروني آنرا بخوبي به نمايش گذاشت.
شروع كارزار دادخواهي شهيدان قتل عام ۱۳۶۷ كه در عمل از همان گردهمايي ۱۹تير شروع شد، از ابتدا با استقبال گسترده هموطنان مواجه شد، انتشار نوار صوتي ملاقات آقاي منتظري با دژخيمان مجري فتواي خميني اوج جديدي به خودگرفت. بخصوص كه در اين نوار نه تنها جزييات جديدي از اين جنايت بزرگ توسط آقاي منتظري برملا ميشود بلكه سردژخيمان رژيم آخوندي كه هم اكنون بالاترين مناصب سياسي و قضايي آخوندها را برعهده دارند، در اين نوار به جنايات فجيع خود اذعان ميكنند.
هموطنان عزيز
عواقب اين جنايت بزرگ، موضوعي نيست كه اين رژيم از آن گريزي داشته باشد. زمان آن فرا رسيده است كه عموم مردم، بويژه جوانان رشيد ايران زمين، براي دادخواهي اين شهيدان بخون خفته كه در راه آرمان آزادي مردم ايران قهرمانانه بر چوبه هاي دار بوسه زدند بپاخيزند و جام زهر حقوق بشر را به حلقوم خامنه اي و رژيم تبهكارش بريزند. رژيمي كه بيشترين فساد و كشتار و فقر و تباهي را براي مردم ايران به ارمغان آورده است.
ابعاد اين جنايت هولناك بحدي است كه حتي بسياري از آخوندهاي حكومتي و بسياري از دست اندركاران آن تلاش ميكنند حضور خود را در اين قتل عام تكذيب كنند. مصطفي پورمحمدي نماينده وزارت اطلاعات در زندانهاي تهران و يكي از مسئؤلان اصلي قتل عام در تهران، چندي پيش مدعي شده بود كه هيچ نقشي در اعدامهاي ۱۳۶۷ نداشته است در حاليكه نوار منتشر شده نشان ميدهد كه اين سردژخيم در ملاقات آقاي منتظري حضور داشته و آقاي منتظري خطاب به او ميگويد اين قتل عام از چند سال پيش مورد نظر وزارت اطلاعات بوده است.
در چنين شرايطي ما همه مردم بويژه جوانان در چهارگوشه ايران و همچنين هموطنانمان در نقاط مختلف جهان را مخاطب قرار ميدهيم تا به هر وسيله اي و به هر ترتيبي كه مي توانند به كارزار دادخواهي شهيدان قتل عام ۱۳۶۷ بپردازند، اين يك وظيفه ملي و ميهني در راستاي سرنگوني اين رژيم است.
فرزندان عزيز، جوانان غيور و شرافتمند ايران
ديوار قطور سكوتي كه رژيم آخوندي ۲۸سال حول قتل عام ۱۳۶۷ ساخته بود، ترك خورده است، بايد اين ديوار را تماما بر سر خامنه اي و رژيمش خراب كرد. رژيم در يك بن بست مرگبار در مورد قتل عام قرار دارد. نه ميتواند از فتواي جنايتكارانه خميني دفاع كند و نه مي تواند از آن فاصله بگيرد. به اين منظور هر كس در هر محل و حوزه اي كه هست در تحقق اهداف زير مي تواند موثر باشد. اين اقدامات در قدم اول هرچند ممكن است كوچك بنظر برسد اما ترديد نداشته باشيد كه آسيب پذيري رژيم در مقابل عواقب اين جنايت بزرگ به حدي است كه اين اقدامات بيشترين فشار را متوجه اين رژيم خواهد كرد:
1-      بايد از هر كسي كه كمترين ذره اي شرافت و انسانيت دارد، كمترين بويي از اسلام برده است خواست با محكوم كردن اين فتواي شيطاني و اين جنايت بزرگ عليه بشريت صف خود را از فاشيسم ديني حاكم بر ايران جدا كند.
2-      رژيم آخوندي و جلادانش با تلاش زياد و در بسياري موارد با كشتن همه زندانيان يك زندان و با دفن شبانه شهدا در گورهاي دسته جمعي تلاش كرده است اسامي شهيدان قتل عام را مخفي نگاه دارد. اسامي و مشخصات شهيدان را در هر شهر و محله اي كه هستيد اعلام كنيد و در شبكه اجتماعي به اطلاع عموم برسانيد. زندگينامه و معرفي هريك از اين شهيدان يك ضربه بزرگ به خامنه اي و نظام منحوس ولايت فقيه است.
3-      محل مزار اين شهيدان و همچنين گورهاي جمعي آنها را كشف و اعلام كنيد. اعلام آنها و رساندن آنها به مقاومت ايران يك اقدام ضروري ديگر است.
4-      صدها تن از دژخيمان رژيم در تهران و دهها شهرستان، فتواي خميني خون آشام مبني بر اعدام زندانيان سياسي را به اجرا در آورده اند. آنها كه عمدتا امروز در دستگاههاي اطلاعاتي و سياسي و قضايي مصدر امور هستند يا در خبرگان و مجلس ارتجاع جاخوش كرده اند؛ نام و مشخصات دست اندركاران اين جنايت بزرگ را كشف و افشا كنيد اين يك وظيفه بزرگ ملي و ميهني است. مواد ۲و ۳ و ۴ را براي سرجمع شدن به دفاتر مجاهدين و شوراي ملي مقاومت برسانيد.
5-      خانواده شهيدان، ايرانيان شريف و آزاده در داخل و خارج ايران با نامه نوشتن به سازمان ملل، شوراي حقوق بشر، دولتهاي اروپايي و آمريكا و سازمانهاي مدافع حقوق بشر و در صورت امكان با مراجعه به اين مراجع از آنها بخواهيد:
•       از رژيم آخوندي بخواهند نام شهيدان و محل دفن آنها را اعلام كند.
•       روابط اقتصادي و سياسي با فاشيسم ديني حاكم بر ايران را به توقف اعدام مشروط كنند
•       و مهمتر از همه يك تحقيقات رسمي و بين المللي در مورد قتل عام ۱۳۶۷ براه انداخته و ترتيبات ضروري براي محاكمه مسئولان اين جنايت را فراهم كنند.
6-      پا به پاي تلاشهاي فوق بسيج همه جانبه براي مطلع كردن افكار عمومي از طريق رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي درباره قتل عام ۱۳۶۷ يك ضرورت مبرم و از وظايف مبرم همه ايرانيان آزاده و شريف است.

خانواده شهيدان و زندانيان سياسي

۲شهريور ۱۳۹۵