۱۳۹۵ مرداد ۱۱, دوشنبه

زوزه های هیستریک و ترس آلود ولی فقیه ارتجاع از دیدار رئیس دولت فلسطین با رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران


منبع : همبستگی ملی ایران ، یکم اوت 2016

لینک 
سپاه پاسداران، نیروی تروریستی قدس، وزارت خارجه، کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آخوندی و رسانه های حکومتی به محض انتشار خبر دیدار رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران و رئیس دولت فلسطین، به نحوی جنون آسا براشفته شدند و از نخستین ساعت بامداد یکشنبه زوزه های هیستریک خامنه ای را که از بیت العنکبوت ولایت به آنها پمپاژ شده است، روی شبکه های رسانه یی منعکس کردند.
سایت میزان
- محمود عباس ثابت کرده است دست نشانده آمریکاست!
-جریان فکری مجاهدین از اول در مقابل جمهوری اسلامی مواضع خصمانه اتخاذ کرد
-جناح فلسطینی سازشکار حالا با عناصر تروریستی دیدار میکند!

رسانه های حکومتی- 10 مرداد 95- حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه ... درباره دیدار شب گذشته محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مریم رجوی اظهار کرد: یک خط و جریان فکری به نام (مجاهدین) از اول پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل جمهوری اسلامی ایران مواضع خصمانه ای را اتخاذ کرد که این رویکرد تا به امروز نیز وجود دارد
شیخ الاسلام تصریح کرد: اینکه یک جناح فلسطینی سازشکار ....امروز در مقابل خط مقاومت ایستادگی می کند و با عنا صر تروریستی دیدار می کند دور از انتظار نیست.
وی تأکید کرد: محمود عباس با توجه به رویکرد و سابقه ای که از خود نشان داده است به خوبی ثابت کرده است که دست نشانده آمریکاست ...از این رو دیدار وی با مریم رجوی ...دور از انتظار نبود.....از این رو به طور حتم جریان حامی وی و خودش با این اقدام اخیر ضررهای زیادی را متحمل خواهند شد.
خبرگزاری میزان -۱۰ مرداد ۹۵

منتظریم تا این خبر تکذیب شود!
واکنش کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس رژیم در سایت پاسدار محسن رضایی دبیر مصلحت نظام آخوندی و سرکرده قبلی سپاه – 10 مرداد 95ـ عدم توانایی در حل مشکلات فلسطین - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن سبک شمردن اقدام محمود عباس در ملاقات با ...مریم رجوی گفت: گفتگوی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با (مجاهدین) دردی از دردهای فلسطین دوا نمی‌کند.
ولی الله نانواکناری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکوم کردن دیدار محمودعباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مریم رجوی در پاریس، گفت: در تعجب هستیم که محمود عباس یک طرف این دیدار بوده و اقدامی این چنین سبک صورت داده آنقدر که منتظریم تا این خبر تکذیب شود با این حال این اقدام یعنی دیدار رئیس تشکیلات خودگران فلسطین با مریم رجوی در پاریس را محکوم می کنیم و معتقدیم این گفتگوها هیچ تأثیری در حل مشکلات فلسطین نخواهد داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان ...خاطرنشان کرد: هر نوع پشتیبانی از (مجاهدین) توسط هر نهاد یا کشوری خلاف قوانین و عرف بین المللی بوده و.... وزارت امور خارجه تمام این ملاقات ها را محکوم می کند.
تابناک - ۱۰ مرداد ۹۵
سپاه پاسداران- 10 مرداد 95: به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی از دیدار «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «مریم رجوی» ...خبر دادند....
طبق این گزارش، محمود عباس، مریم رجوی را از آخرین تحولات منطقه خاورمیانه بخصوص مسائل فلسطین از جمله طرح فرانسه برای سازش مطلع کرد.
در مقابل مریم رجوی نیز عباس را در جریان اجلاس سالانه که اخیرا در پاریس و برای اولین بار با حضور گسترده و علنی مسئولانی از دولتهای عربی ....برگزار شد، قرار داد.
فارس - ۱۰ مرداد ۹۵
نیروی تروریستی قدس – 10 مرداد 95- خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از برخی منابع گزارش داد که محمود عباس در اقدامی بی سابقه شب گذشته در محل اقامت خود در پاریس پایتخت فرانسه با «مریم رجوی» ...دیدار کرد.
بر اساس این گزارش، عباس در این دیدار رجوی را در جریان تحولات منطقه خاورمیانه و مشخصا قضیه فلسطین و طرح سازش فرانسه قرار داد.
عباس همچنین به گزارش رجوی درباره کنفرانس اخیر در پاریس گوش فرا داد.
تسنیم - ۱۰ مرداد ۹۵
رسانه حکومتی ایسنا متعلق به بسیج دانشجویی رژیم -۱۰ مرداد ۹۵
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پاریس ....با مریم رجوی دیدار کرد.
خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از برخی منابع گزارش داد که محمود عباس در اقدامی بی سابقه شب گذشته در محل اقامت خود در پاریس پایتخت فرانسه با «مریم رجوی» دیدار کرد.بر اساس این گزارش, عباس در این دیدار رجوی را در جریان تحولات منطقه خاورمیانه و مشخصا قضیه فلسطین و طرح سازش فرانسه قرار داد.عباس همچنین به گزارش رجوی درباره کنفرانس اخیر در پاریس گوش فرا داد.
ایسنا -۱۰ مرداد ۹۵