۱۳۹۵ شهریور ۱۴, یکشنبه

کابوس دژخیمان خامنه‌ای از اوج گیری جنبش دادخواهی بین المللی برای محاکمه سران رژیم



منبع : همبستگی ملی ایران ، 4 سپتامبر 2016

لینک 

کابوس دژخیمان خامنه‌ای از اوج گیری جنبش دادخواهی بین المللی برای محاکمه سران رژیم

کابوس دژخیمان خامنه‌ای از اوج گیری جنبش دادخواهی در داخل و خارج کشور ادامه دارد.
یک سردژخیم وزارت اطلاعات در این باره با وحشت گفت: درباره مجاهدین غفلت کردیم و مقداری کوتاهی شده است. آنها یک قوه خطرناک هستند و هیچ‌وقت توان نفوذشان را از دست ندادند.
درپی بالا گرفتن کازار دادخواهی به خاطر قتل عام ۶۷ در داخل و خارج کشور، کابوس وحشت از محاکمه و حسابرسی بیش ازهمه شکنجه گران و سرچماقداران باند خامنه ای را فراگرفته است. یک رسانه باند خامنه ای با درج اظهارات یکی که از شکنجه گران دهه ۶۰ در زندانهای مشهد به نام محمدجواد هاشمی، نوشت: (مجاهدین) سال‌هاست در زمینه مسائل حقوق بشری در پارلمان اروپا و آمریکا و هر جایی که ضدیت با (نظام) وجود دارد حضور دارند...آنها یک قوه خطرناک هستند. باید توجه داشت در طول دوران حیات (مجاهدین) آنها هیچ‌وقت توان نفوذشان را در مراکز مختلف از دست ندادند و ما با چشم دیدیم که برای جدا کردن افراد و شخصیت‌های کشوری چه کارها که نکردند. ما به چشم دیدیم که (مجاهدین)، قائم‌مقام رهبری را در دهه ۶۰ از ملت جدا و در او نفوذ کردند و حرف خود را از زبان او زدند. در دهه ۶۰ بعضی از شخصیت‌هایی را که یار و شاگرد امام بودند منحرف کردند. باز اخیرا هم دیدیم که در بیت منتظری همان حرکت خطرناکی که در دهه ۶۰ شروع کرده بودند، دوباره دیده شد. ما نباید تصور کنیم در داخل هیچ خبری در این نوع حرکت‌ها وجود ندارد.
دژخیم محمدجواد هاشمی نژاد که زندانیان بسیاری را در دهه ۶۰ در سیاهچالهای رژیم در خراسان شکنجه کرده و اکنون از محاکمه و پیگرد بین المللی براثر جنبش دادخواهی هراسان است، به سران رژیم نسبت به غافل نشدن از این موضوع هشدار می دهد و با ترس و وحشت می گوید:
«ممکن است این تصورات شکل بگیرد که با توجه به تاثیری که در منطقه داریم ما احتیاج به اینکه خیلی به موضوعاتی همچون (مجاهدین ) بپردازیم، نداریم. این نگاه ممکن است یک نوع غفلت در سیاست‌گذاری‌ها به وجود بیاورد. این نگاه به نظرم خیلی واقع‌بینانه نبوده است.
باید به (مجاهدین) در سیاست‌گذاری‌ها توجه داشت....برنامه‌ریزی آنها برای حضور در پارلمان اروپایی و جوسازی علیه (نظام)، این بحث را ایجاد کرده که شاید نسبت به فیصله دادن و مختومه کردن پرونده (مجاهدین)، مقداری کوتاهی شده است».