۱۳۹۵ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

سپاه پاسداران بیت ولایت رژیم : اظهارات رفسنجاني در مورد كاهش هزينه نظامي را زير ضرب ميبرد


تاریخ : 6 سپتامبر 2016 به نقل از تسنیم  سپاه تروریستس قدس 

سپاه  پاسداران بیت ولایت رژیم : اظهارات رفسنجاني در مورد كاهش هزينه نظامي را زير ضرب ميبرد

عباس سلیمی نمین از باند  سپاه پاسداران  در یک درگیری باندی، اظهارات رفسنجانی درباره کاهش هزینه نظامی را زیر ضرب برد و این اظهارات را مصرف انتخاباتی دانست.

وی که روز سه‌شنبه با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم مصاحبه می‌کرد گفت: «آقای هاشمی سعی دارد با برخی اظهارات خود را در کانون توجهات قرار دهد. اگر به کارنامه اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی  در آستانه انتخابات در سالهای 92 و 94 هم برگردیم شبیه این‌گونه اظهارات را می‌بینیم»...

سلیمی نمین با اشاره به این‌که در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری باید منتظر اظهارات این‌چنینی از آقای هاشمی باشیم، افزود: «باید یک سیاست دقیق و سنجیده‌یی نسبت به این اظهارات انتخاباتی داشته باشیم و نباید اجازه دهیم با این نوع اظهارات ظاهراً موجه و زیبا در کشور موج ایجاد شود» .

خاطرنشان می‌شود اخیراً رفسنجانی گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از این‌که نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند. نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند و از این رو با این اقدام پول‌هایشان آزاد شد و به‌دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش بنیان برای خود درست کردند لذا دیگر آسیب‌پذیر هم نیستند، این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضا شوند؛ مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند»