۱۳۹۵ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

خطری که «اصل و ریشه نظام» را نشانه رفته!







منبع : ایران اسرار ، 6 سپتامبر 2016 



خطری که «اصل و ریشه نظام» را نشانه رفته!


رسانه‌ها، سران و کارگزاران رژیم، پیاپی نسبت به خطری که اصل و ریشه نظام را نشانه رفته اند هشدار می‌دهند

این روزها، موضوع «دشمن» و های و هوی درباره خطرات آن، رسانه‌های رژیم را پر کرده و سران و کارگزاران نظام، پیاپی نسبت به این خطر هشدار می‌دهند. یکی از جدیدترین نمونه‌ها حرفهای جهانبخش کرمی، از سرکردگان پاسداران در  استان زنجان  است که گفته: «دشمنان با همه شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌یی، شیوه شیطانی در پیش گرفته‌اند و جبهه فرهنگی را بیش از پیش خطرناک کرده‌اند» .

در این‌که منظور سران و کارگزاران نظام از «دشمن» کیست، روشن است. چون دشمن خطرناک، همان کسی است که موجودیت نظام را تهدید می‌کند و حتی بردن اسمش هم خطر دارد. این دشمن خطرناک همان کسی است که بعد از انتشار سند صوتی آقای منتظری نزدیک یک ماه است که جیغ سردمداران نظام نسبت به آنها به‌هواست که این دشمن در حال رو آمدن است و می‌خواهند تطهیرش کنند و از این آه و ناله‌ها.

حالا پاسدار کرمی می‌گوید، این دشمن، جبهه فرهنگی را بیش از پیش خطرناک کرده است! همزمان، یک عضو مجلس ارتجاع، به نام محمد ابراهیم رضایی هم، حرفهای این پاسدار را تکمیل کرده و گفته است: «در کشور ما فرهنگ... همواره از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام به‌ویژه امام و [خامنه‌ای] بوده و این دغدغه مداری از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون به گونه‌های متفاوت ظهور کرده است» .

فراموش نمی‌شود که خود خامنه‌ای هم روز 31مرداد به صحنه آمد و گفت: «اگر حصار و خاکریز فرهنگی نباشد، همه‌چیز از دست می‌رود» .

سوال این است که حصار و خاکریز فرهنگی نظام چی و کیست؟ پاسخ را پاسدار کرمی می‌دهد: «بسیجیان امروز به‌عنوان خاکریز فرهنگی دفاع [نظام] هستند» . پس بسیجیها، خط و خاکریز رژیم هستند. حالا به‌راستی این حصار، یعنی بسیجیها، چقدر در نگه‌داشتن این خاکریز فرهنگی موفق بودند؟ پاسخ را همان عضو مجلس ارتجاع، به نام رضایی می‌دهد: «مجموعه فرهنگ در استان، اثر بخشی ندارد و عملکرد این مجموعه نه مورد رضایت خدا و نه مورد رضایت ملت است و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن، که اصل نظام و ریشه‌های فرهنگی انقلاب را مورد تهاجم قرار داده، پاسخی ندارد» .

این هم از خاکریز و حصار فرهنگی نظام که به قول خامنه‌ای «اگر نباشد، همه چیز از دست می‌رود» . بنابراین حالا روشن می‌شود که چرا سران، کارگزاران و رسانه‌های نظام، پیاپی به صحنه می‌آیند و نسبت به دشمن و «تهاجم فرهنگی خطرناک» او، هشدار می‌دهند و ابراز نگرانی می‌کنند. آخر در برابر این تهاجم که به قول خودشان «اصل و ریشه نظام» را هدف قرار داده، تنها چیزی که در دست دارند، مشتی بسیجی است. بسیجیهایی وارفته و ریزشی که با انگیزه پول و چپاول، جنایت می‌کنند. بسیجیهایی که در قیام 88 هم دیدیم، به‌محض این‌که با خشم و خروش جوانها روبه‌رو می‌شوند، پا به فرار می‌گذارند و خاکریز و حصار نظام را، رها می‌کنند.