۱۳۹۵ آبان ۹, یکشنبه

قاچاق زنان؛ تجارت سازمان‌یافته در رژیم زن ستیز وضد بشری آخوندی که توسط ارگانهای رژیم انجام میشود همراه با تصاویر







لینک به منبع :

قاچاق زنان؛ تجارت سازمان‌یافته در رژیم  زن ستیز وضد بشری آخوندی توسط ارگانهای رژیم 





بیشتر بخوانید یک رسانه رژیم 

رژیم وباندهای او خصوصا سپاه وبرخی ارگانهای نظامی عامل قاجاق زنان هستند 

تصویر وخبر ارگانهای رژیم 

قاچاق زنان، دومین تجارت سازمان‌یافته میلیارد دلاری در ایران، بعد از قاچاق ‌ مواد مخدر است.
رئیس گروه جرم شناسی دانشگاه موسوم به بهشتی و سخنگوی اسبق قوه‌ قضاییه اعلام کرد که امروز قاچاق زنان یک تجارت میلیارد دلاری شده و دومین جرم سازمان‌یافته بعد از قاچاق مواد مخدر در ایران می‌باشد. مهمترین بخش اظهارات این کارشناس رژیم








تأکید بر مشارکت بخش‌های دولتی در تجارت و قاچاق زنان است.
قاچاق زنان در ایران همواره یکی از آسیب‌های اجتماعی بوده و در دوره‌های مختلف درباره آن بحث شده، اما بیان سازمان‌یافتگی آن و مشارکت بخش‌هایی از نهادهای رسمی و حکومتی آخوندهای فاسد آن هم از تریبونهای رسمی بی‌سابقه بوده است.
بر طبق گزارش وزارت‌خارجه آمریکا در مورد حقوق‌بشر و همچنین انجمن دفاع از قربانیان خشونت در سال ۱۳۸۳ گوشه‌یی از آمار قاچاق دختران ایرانی عنوان شده که ماهانه ۴۵ دختر ۱۶ تا ۲۶ ساله ایرانی فقط در کراچی توسط افراد ثروتمند خریداری می‌شوند. همچنین در بخشی از گزارش شوکه‌کننده و تاثر برانگیز جولای ۲۰۱۱ حقوق‌بشر در مورد قاچاق انسان، به‌ویژه زنان و کودکان در ایران آمده است که مقامات دولتی ایران در خرید، فروش و آزار جنسی زنان و دختران جوان شرکت دارند.
از طرف دیگر آخوندهای دجال با اعمال خشونت بی‌حد و حساب با زنان میهنمان تحت عنوان بی‌حجابی ضمن ایجاد شرایط رعب و وحشت و اختناق در جامعه بر این جنایت ضدبشری خود سرپوش می‌گذارند. جنایتی که به‌صورت سازمان‌یافته و هدایت شده انجام می‌شود و بسیاری از کارگزاران حکومت در این تجارت به سرمایه‌های میلیاردی رسیدند.
بی شک جوانان غیرتمند و مردم قهرمان ایران که درگیر یکی از پلیدترین و فاسدترین حکومتهای تاریخ بشریت هستند با همت و اراده پاک‌ترین و صادق‌ترین فرزندان خود، این جرثومه فساد و همه جانوران متعفن حکومتی را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستند.