۱۳۹۵ آذر ۷, یکشنبه

نامه جمعي از زندانيان سياسي خطاب به برگزاركنندگان، ميهمانان و شركت كنندگان در كنفرانس جنبش دادخواهي در پاريس



تاریخ :27 نوامبر 2016

نامه جمعي از زندانيان سياسي خطاب به برگزاركنندگان، ميهمانان و شركت كنندگان در كنفرانس جنبش دادخواهي در پاريس

سلام و درود به همه گردانندگان، هموطنان شركت كننده و بويژه ميهمانان از سراسر جهان
اين كنفرانس كه در تقويت جنبش دادخواهي قتل عام تابستان ۱۳۶۷ برگزار ميشود بيانگر خواسته دل هاي جريحه دار ملت ايران و در راستاي آرزوي نهايي مردم بر محو استبداد و برقراري آزادي و دمكراسي است. ثمره محو استبداد ديني در ايران تنها معطوف به مردم ايران نيست، بلكه خير و صلاح منطقه و جامعه بشري و شكست بنيادگرايي را هم در بر دارد. بنابر اين توجه دولتها و محافل بين المللي را به اين كنفرانس و خواسته هاي مطرح در آن، جلب ميكنيم.

ما ز ندانيان سياسي بيش از هركس ديگر ضرورت چنين دادخواهي را درك ميكنيم، چون از آنجائيكه آن جنايت و قتل عام توسط جامعه جهاني مورد حسابرسي قرار نگرفت، امروز هم كماكان با موج اعدامها مواجه هستيم.

دوستان عزيز،

روزانه زندانياني كه به نوبت اسامي آنها خوانده ميشود و به پاي چوبه هاي دار برده و اعدام ميشوند، ما نيز گوييا كه به همراه آنان حلق آويز ميشويم  و  لحظه به لحظه اين جنايات را در حاليكه كاري از دستمان بر نميايد بايد  به تلخي تحمل كنيم....

كاش ميتوانستيم با شما دوستان آزاديخواه و انسان دوست از نزديك ديدار داشته باشيم.

حال كه امكاني فراهم گرديده، كه بتوانيم حرف دلمان را با شما در ميان بگذاريم، برخود لازم ميدانيم كه از همه شما آزاديخواهان، هيئتها، شخصيتهاي پارلماني و حقوقدان و همه ياران اين جنبش دادخواهي صميمانه تشكر كنيم.

خواسته ما زندانيان سياسي نيز همان است كه خانواده هاي قتل عام شدگان و جنبش دادخواهي مطالبه ميكنند و به كرات از زبان خانم رجوي بيان شده است كه عبارت است از حسابرسي ومحاكمه عاملان و آمران اين” جنايت عليه بشريت”،  كه متأسفانه  اغلب آنها در مناصب حكومتي، حتي در موضع وزير دادگستري هستند.

زندانيان سياسي: رضا اكبري منفرد- سعيد ماسوري- صالح كهندل-علي معزي- محمد علي منصوري- مهدي فراحي شانديز- شاهين ذوقي تبار-ابوالقاسم فولادوند-  حسن صادقي-ارژنگ داودي- خالد حرداني- ابراهيم فيروزي”.