۱۳۹۵ آذر ۱۰, چهارشنبه

خروش فرهنگیان را به چشم دیده‌اید، باز هم خواهید دید!













تاریخ :30 نوامبر 2016


خروش فرهنگیان را به چشم دیده‌اید، باز هم خواهید دید!

خبرگزاری قاصدان آزادی: یکی از معلمان آزاده ، بعد از خبر تأیید ٦ سال حبس برای اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی فرهنگیان، در این رابطه نوشته است که به چه می‌اندیشید؟ ؟ در خیال خود چه تصور می‌کنید؟ ؟ آزموده را آزمودن خطاست.
این معلم آزاده در ادامه می نویسد: اگر جواب تلاش فرهنگیان و خصوصاً فعالان صنفی جهت دوری از تشنج و تجمع به‌دلیل شرایط خاص منطقه، انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری و شوراها، حبس و بند است، غافلید. ! آنچه امروز جامعه فرهنگی را به صبر و بردباری و تحمل مصائب واداشته، ترس نیست، حبس نیست، درک بالایی است که شما از درک آن عاجزید.به خیال باطل خود چه راه دادید؟ ؟ ؟ حبس می‌کنیم تا خاموش شوند و منفعل؟ ؟ ؟ تجربه کرده‌اید، خروش فرهنگیان را به چشم دیده‌اید! باز هم خواهید دید. !
اگر اتحاد کشور و یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران عزیز و منافع و مصالح کل مردم، فرهنگیان را به مماشات و صبوری واداشته، به چوب خط خود نیفزایید؟ ؟ ؟ ؟ سرکه نقد به از حلوای نسیه است.هوشیار باشید، صبر هم حدی دارد، تصور نکنید، عبدی تنهاست، عقلانیت را مزه مزه کنید، بد نیست.وقتی خبرش اینگونه غوغا به‌پا کرده، عاقل آن است که اندیشه کند پایان را!