۱۳۹۵ دی ۱۱, شنبه

ناگفته ها از جنگ گرگها با نزدیک شده زمان انتخابات



ناگفته ها از جنگ گرگها با نزدیک شده زمان انتخابات 
 سه هزار وب سایت با بودجه هزار میلیارد تومان برای تخریب دولت روحانی  سه هزار وب سایت با بودجه هزار میلیارد تومان برای تخریب دولت روحانی :خبرگزاری دولتی ایرنا از فعالیت «سه هزاروب سایت» با بودجه هزار میلیارد تومان برای «تخریب» دولت حسن روحانی خبر داد و اعلام کرد که برخی از خبرگزاریهای رسمی با این شبکه «کاملا هماهنگ» عمل می‌کنند.درهمین حال روزنامه آرمان در شماره روز پنج شنبه، ۹ دی، با اشاره به تشکیل «شبکه اعزام اساتید عمار» برای «اعزام سخنرانان» مخالفت دولت به نقاط مختلف کشور نوشت که فعالیت این شبکه درانتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ادامه خواهد داشت.
براساس این گزارش، این شبکه از تابستان ۹۵ کار خود را آغاز کرده و ضمن اعزام سخنران برای برنامه‌های مختلف برای «جبهه فکری و فر هنگی انقلاب اسلامی» مطالبی را نیز تولید می‌کند. این روزنامه از برخی از مخالفان دولت حسن روحانی از جمله حسن عباسی، وحید یامین‌پور و محمد حسن قدیری ابیانه به عنوان حامیان و سخنرانان این گروه نام برده است.
درهمین حال خبرگزاری دولتی ایرنا در گزارشی از فعالیت «سه هزاروب سایت» با بودجه هزار میلیارد تومان برای «تخریب» برنامه‌ها و اقدامات دولت حسن روحانی خبر داد.
این خبرگزاری به نام این وب سایت‌ها و محل تامین بودجه آن‌ها اشاره‌ای نکرده و درعین حال نوشته است که برخی از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی با این «شبکه مخوفِ» علیه دولت «کاملا هماهنگ» عمل می‌کنند.
به گفته خبرگزاری ایرنا، برخی از این رسانه‌ها «چنین وانمود می‌کنند که از مصونیت آهنین برخوردارند و هر روز دولت منتخب مردم را در برابر چشم مردم به سخره می‌گیرند و خلاف سال‌های نچندان دور خبری از مدعی العموم نیست».
حسن روحانی و مقامات دولت او پیش از این بار‌ها از «تخریب دولت» و انتشار گزارش‌های «دروغ» از سوی رسانه‌ها و بولتن‌های نزدیک به سپاه پاسداران و دیگر نهادهای زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی انتقاد کرده‌اند.
درهمین حال علی جنتی، وزیر سابق ارشاد، روز دوشنبه، ۱۷ آبان، گفته بود که از ابتدای فعالیت دولت حسن روحانی، «اتاق‌های فکر برای تخریب دولت» آغاز به کار کردند.
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، نیز در اواخر خرداد امسال، در واکنش به گزارش‌های منتشر شده علیه دولت، از وجود «اتاق فکری» خبر داده بود که به گفته وی، با «انگیزه‌های سیاسی» علیه دولت تشکیل شده و «هر شنبه تعیین می‌کند چه اتفاقی باید رخ دهد».
وب سحام نیوز، نزدیک به مهدی کروبی، سال ۹۳ با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که حسن روحانی در جلسه‌ای با رهبر جمهوری اسلامی، گزارشی از عملکرد مراکزی در بخش اطلاعات سپاه پاسداران ارائه کرده که برای «زمین گیر کردن» دولت او مشغول به فعالیت هستند.
پس از آن ۱۵ نماینده مجلس از وزیر اطلاعات درباره انتشار گزارشی «منتسب به رئیس جمهورعلیه یکی از نهادهای امنیتی کشور» سئوال کردند اما این سئوال درصحن علنی مجلس مطرح نشد.