۱۳۹۵ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

گزارش جدیدی از مراسم تشییع آتش نشانان قهرمان در فاجعه آتش سوری و فرو ریختن ساختمان پلاسکو
























گزارش جدیدی از  مراسم تشییع آتش نشانان قهرمان در فاجعه آتش سوری و فرو ریختن ساختمان پلاسکو

بنا به گزارش های دریافتی، از صبح دوشنبه که روز تشیع آتش نشانان بود  کلیه متروها و ایستگاههای منتهی به مصلای تهران واقع در عباس آباد بسیار شلوغ و جمعیت بسیار زیادی در همه جا موج میزند.مزدوران رژیم آخوندی  اعم از  لباس شخصی و انتظامی سعی در کنترل جمعیت دارند.
در ابتدای ورود مترو عباس آباد یک نقطه مردم همه شعار میدهند: قالیباف استعفا استعفا و سری دیگر هم جواب میدهند قالیباف دادگاه دادگاه.
مزدوران در داخل مصلی در برخی نقاط نیز اقدام به تهدید جمعیت میپردازند تا از دادن شعارهای خارج از بلندگو که دست خود عناصر رژیم بیشتر بچشم میخورد با علائم نشان میدهند که آنها را تکرار کنند. مردم نیز آنها را تحویل نمیگیرند.
یک گروه تقریبا ده نفره که پلاکارد بزرگی در دست داشتند که نوشته بودند ” چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم خانه اش ویران باد”؛ که مزدوران رژیم پلاکاردشان را با خشونت جمع کرده و به درگیری و تهدید نفرات مزبور پرداختند.
خداحافظ رفیق؛ خداحافظ آتش نشان جانفشان؛  وتسلیت وتسلیت وما همه اتش نسان هستیم از جمله تراکتهایی است که یاران آتش نشانان جانباخته نیز حمل میکنند.
گزارش تلفنی از يكي از شاهدين از مراسم تشییع آتش نشانان قهرمان: نحوه كنترل جمعيت و مردم در قطارها و .. درهراس از شكل گيري و يكي شدن شعارها و جمعيت:
امروز از سمت خيابان قائم مقام مامورين سرکوب يگان ويژه و نيروي سرکوب انتظامي اينا همه شون بصورت محسوس يا نامحسوس توي فرعي هاي قائم مقام كمين كردن و منتظر هستن ببينند كه مثل قيام 88 بود جمعيت چون خيلي زياد هست امروز،
حتي برخي مامورين با لباس شخصي و موتورهاي عادي كه مردم استفاده ميكنند حضور پيدا كردن و حتي سوار قطار هم كه شده بودم متروي خط سه ديدم مامورين پليس با لباسهاي انتظامي با مردم داخل واگنها ميشدن و با مردم سوار بودن. توي قطار سه يا چهارتا از اين زنان پليس و سه چهارتا پليس مرد كه توي واگن خانمها اومده بودند و وايستاده بودند و مردم رو كنترل ميكنردن.
توي هر ايستگاهي هم همين وضعيت رو داشت.
با اينكه رسانه هاي داخلي اعلام كرده بودن كه مترو خط سه رايگان نيست، خطوط يك و چهار امروز رايگان هست ولي با كمال تعجب ديدم كه امروز خط سه رايگان هست. و چيزي كه ديدم امروز جمعيت و مردم بسيار زياد بودن. امروز از بني هاشم كه هركي ميآمد متوجه ميشد كه خيابان به سمت مصلي اصلا قفل بود.
امروز ترافيكش خيلي وحشتناكه و خيليها توي بهشتي خط عوض ميكردن و برخي هم از بزرگ راه رسالت رفتن به اون سمت.
حتي پليس راهمايي رانندگي هم به كمك يگان ويژه آمده بود.
ماشين گشت پليس هم وايستاده بود و توي هر واگن هم توي قائم مقام گذاشتن . يه ماشين گشت پليس هم توي هر خيابوني گذاشتن توي قائم مقام. شروعش هم از متروي ميرزاي شيرازي هست به سمت تقاطع قائم مقام و خيابون بهشتي ( عباس آباد).
تصاویر مراسم تشییع آتش نشانان درتهران
گزارش دوم تلفنی یکی از شاهدین از مراسم
توي انتقال تشييع جنازه اونقدر مردم و خانواده ها رو هول ميكردن كه بدوند و همش دستور ميدادن بدو بدو، اينا ميترسيدن كه جمعيت يه لحظه وايسته.
خانواده ها رو هم تهديد كرده بودن. خيلي ميترسيدن اونا كه كسي بهشون نزديك نميذاشتن بشه.
پليس تو خيابان قائم مقام فراهاني جلوي يكي ازماشينهاي حامل پيكر يكي از شهدا را كه بسرعت رد ميشد پليس تلاش ميكند كه جلوي رفت و آمد ماشينها را در خيابان ها بگيرد.
بسياري از ماشينهاي يگانهاي ويژه نيروي انتظامي پر از مامور به سمت رضاييها( هفت تير) در تردد هستند. همه اين ماشينها توي خيابونهاي فرعي اطراف بودن. درحاليكه مردم به سمت رضاييها نيومدن. معلوم نيست طرح شون چيه؟ از چي اينقدر ميترسن؟ البته تو ۸۸ يكي  از مراكز تجمع بود .
اتوبوسهاي شهري از رضاييه به سمت آب شناسان صادقيه اتوبوسها رو خالي كردن و امكان تردد ندارند.
لباس شخصيهاي رژيم هم كاملا قابل شناسايي اند. اتوبوسهاي حمل و نقل شهري رو همه رو خالي كردن.
مزدوران بسيجي و لباس شخصيها ريختن توي مفتح ( روزولت ) همه جا رو بسته ن. معلوم نيست مشكل چيه؟
همه شهدا رو خودشون حساب شده ميبرن يكي يكي كه دفنشون كنند تو قطعه ۵۰ بهشت زهرا جمعيت موج ميزنه.
وحشت رژیم از اعتراضات در جریان مراسم تشییع قربانیان فاجعه پلاسکو
بنا به گزارشهای دریافتی رژیم آخوندی در وحشت از اعتراضات مردم در جریان تشییع قربانیان فاجعه پلاسکو، مزدوران بسیجی و سپاهی را از تمام نقاط تهران با اتوبوس به مصلای تهران آورده تا با هر گونه حرکت اعتراضی و شعار علیه رژیم آخوندی مقابله کند. دورتادور مصلی تهران چندین لایه نیروهای یگان ویژه  مزدوران بسیجی و– لباس شخصی – ونیروهای انتظامی قرق کرده اند.نکته قابل توجه اینکه اول قراربود که تشیع از دانشگاه تهران باشد اما بدون اطلاع  وصرفا بخاطر ترس ووحشت  یعنی امنیتی  محل آنرا به مصلی تغیر دادند واعلام عمومی هم نکردند تا کمتر شرکت کنند 
در مسیرهای مختلف خط کمی به سمت مصلی اختصاص داده شده که جمعیت کمتر باشند ازدحام مردم در ایستگاه متروی دروازه دولت، در مسیر منتهی به مصلای تهران جمعیت فوق العاده زیاد است.
در این مراسم مردمی که منتظر مترو بودند وقتی مترو در ایستگاه متوقف نشد با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند.
در مراسم تشیع جنازه قربانیان فاجعه پلاسکو مردم از همه شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان و لرستان به تهران آمده اند.
شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی خواستار استعفای پاسدار قالیباف شهردار رژیم در تهران شدند
نکته مهم دیگر اینکه ماموران به خانواده های شهدای آتش نشان فشار مضاعف وارد میکردند که هرچه زودتر به خانه شان بروند وبامردم هم تماس نگیرند  همچنین ماموران با شغل های مختلف مانند دستفروش  وشاگرد اتوبوس وراننده تاکسی و.. در مسیر ها پخش بودند ووحشت وهراس در چهره همه شان از اینکه این حرکت وتشیع تبدیل به قیام شود کاملا محسوس بود