۱۳۹۵ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

محمد جواد ظریف از کشتار سپاه وصدور تروریزیم در منطقه دفاع میکند در صورتی که برای فریب جهان دم از تعامل با جهان وهمزیستی در منطقه دم میزند





محمد جواد ظریف از کشتار سپاه وصدور تروریزیم در منطقه دفاع میکند در صورتی که برای فریب جهان دم از تعامل با جهان وهمزیستی در منطقه دم میزند


 به گزارش ایرنا، محمد جواد ظریف که روز شنبه هفتم اسفند در حاشیه مراسمی با خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به طرح تحریم سپاه توسط دولت آمریکا گفت: «همه دنیا اذعان دارند که سپاه پاسداران بیشترین حمایت را از کشور های همسایه در مقابله با تروریسم داشته است.»
در صورتی که قاسم سلیمانی بر سر مردم به همراه معاونینش بیش از 5سال است که بمب های ناپالم وبمبهای بشکه ای پرتاب میکند،زنان وکودکان بیکناه سوری را قتل عام ویا به اسارت میبرد.
بیشتر بدانید 
حسين همداني سركرده جنايتكار سپاه قدس ومعاون قاسم سليماني  جنايت كاردر سوريه چه كار ميكرد ؟.
فيلم کشته شدن ده ها غیرنظامی در ادلب سوریه به وسیله بمب های بشکه ای اين فيلم را ببينيد ومطلب را بخوانيد

اصلي ترين كار حسين همداني آموزش وپروش جنايتكاراني مانند شبيحه وبسيجي هاي جنايتكار در سوريه وحفظ نظام اسد جنايتكار يا عمق استراتژيك نظام استان 35 خامنه اي بود. 
به نيروي هوائي سوريه، ياد، فرمان ودستور ميداد كه براي آواره كردن  زن وبچه سوري وبراي ايجاد بحران پناهندگي هر چه بيشتر بشكه هاي انفجاري بر سر مردم بريزند.
کشته شدن ده ها غیرنظامی در ادلب سوریه به وسیله بمب های بشکه ای .
كليك كنيد



او از نزديك در ربودن وترور وكشتار چهره هاي مردمي وخانواده هاي آنها با اطلاعات هوائي سوريه كه يك باند مافيائي بيرحم وجنايت كار است از نزديك كار ميكرد تا بيشتر از تجربيات نظام كشتار قتل وجنايت خامنه اي بياموزند وعمل كند.
ربودن وتجاوزبه زنان وخانواده هاي نيروهاي مردمي ومقاومت ورزمندگان سوري براي دست كشيدن از مبارزه عليه اسد
دجالیت رژیم آخوندی ووزیر دروغ گو وجنایتکار ولایت فقیه وحسن روحانی آنها را وارونه جلو میدهد که سپاه بتواند در داخل ایران به غارت وشکنجه واعدام وتجاوز ادامه دهد وعمر حکومت جنایتکار ولایت فقیه را طولانی نماید وبر سر مردم منطقه هم بمب بریزد ،ظریف سعی میکند شریک اصلی حفظ حاکمیت خودشان را از زیر تیغ جامعه جهانی در ببرد که نخواهد توانست ویک تلاش مذبوحانه ای بیش نیست
این فیلم را از اورو نیوز ببینید
در حالیکه دولت ایالات متحده افزودن نام سپاه پاسداران را به فهرست سازمان‌های تروریستی بررسی می‌کند، وزیر امور خارجه ایران سپاه را بزرگترین حامی کشورهای همسایه در مقابله با تروریسم می‌داند. 
سپاه پاسداران ایران از شبه نظامیان شیعه در برخی از کشورهای منطقه نظیر لبنان، سوریه و عراق حمایت می‌کند و از سوی برخی کشورها متهم به ارسال اسلحه برای شورشیان حوثی یمن شده است.
خبرگزاری رویترز نزدیک به یک ماه پیش به نقل از چند مقام رسمی آمریکا اعلام کرد دولت ترامپ از نهادهایی در این کشور خواسته تا طرحی را بررسی کنند که می تواند به قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به فهرست سازمان‌های تروریستی منجر شود.