۱۳۹۶ خرداد ۱۰, چهارشنبه

اژه ای: بازداشت یک جاسوس در دفتر مشاور روحانی



 اژه ای: بازداشت یک جاسوس در دفتر مشاور روحانی

منبع : آژانس ایران خبر 
اژه ای از بازداشت یک جاسوس در دفتر مشاور روحانی خبر داد. غلامحسین محسنی اژه‌ای درباره شایعه دستگیری یک فرد مرتبط با دفتر مشاور فرهنگی رئیس جمهور، توضیحاتی ارائه داد و در مورد دستگیری یکی از مرتبطین آقای حسام‌الدین آشنا به اتهام جاسوسی توسط وزارت اطلاعات گفت،  وزارت اطلاعات و یا اطلاعات سپاه با حکم قضایی اعم از قاضی یا دادستانی بازداشتی را انجام می‌دهد و از سویی ممکن است فردی هم از سوی قوه قضائیه در اختیار وزارت اطلاعات قرار بگیرد. فردی توسط وزارت اطلاعات پیرامون اتهام مذکور دستگیر شده و در خصوص ارتباط با محل کار این فرد اطلاعاتی مشخص وجود دارد.
وی افزود: اما ممکن است فردی در محل کار خود دستگیر شود اما ارتباطی با فرد کناری خود نداشته باشد. با این حال فردی با این اتهامات و جزییات دستگیر شده است و اطلاعات بیشتر در حال جمع‌آوری است. سخنگوی قوه قضائیه در خصوص محاکمه متهم دستگیر شده تیم هسته‌ای نیز گفت: در دادگاه بدوی برای این متهم حکم صادر شده و قابل اعتراض است و حبس هم در آن وجود دارد اما چون بدوی است، قادر به بیان جزئیات آن نیستم.
اژه‌ای در خصوص رسیدگی به پرونده فردی که یکی از مسئولان دولتی در مورد آن هشدار اعلان جنگ داده بود، گفت: تحقیقات از آن فرد همچنان ادامه دارد.