۱۳۹۶ تیر ۱۶, جمعه

با 41 میلیون رای ادعایی !! چرا رنگت پیرده ؟!!


عباس مدرسی :با 41 میلیون رای ادعایی !! چرا رنگت پیرده ؟!!

دریک قاره دیگر، با هزاران کیلومتر فاصله جغرافیائی، میتینگی برگزار می‌شود، با اجازه رسمی از دولت مربوطه، و با اعلام رسمی در تلویزیون‌ها و رسانه‌های دیگر، از مدت‌ها پیش؛ که هرساله هم برگزار می‌شده است. افرادی هم که در آن شرکت کرده‌اند از مسئولین بزرگ‌ترین کشورهای جهان هستند. آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی. همچنین از خاورمیانه و آفریقا و غیره.

بسیاری از تلویزیون‌های منطقه‌ای هم، هم‌زمان مراسم مزبور را پخش کرده‌اند. حالا این میتینگ رسمی و قانونی، مورد استقبال بسیاری از رسانه‌ها از فاکس‌نیوز در آمریکا گرفته تا تلویزیون‌های معتبری در خاورمیانه با میلیون‌ها بیننده. خوب، یا بد!

از ولی‌فقیه ارتجاعی که مدعی به‌اصطلاح ۴۱میلیون رأی به نظامش بود!!! باید پرسید علی‌القاعده هرکس در این رابطه مشکل برایش ایجادشده باشد، تو با این پشتوانه از رأی مردمی!!! نبایستی مشکلی داشته باشی پس این‌همه فغان از چیست؟

اما، واقعیت داستان را همه دنیا دیده‌اند و می‌بینند و می‌فهمند، این واکنش‌های جنون‌آمیز خامنه‌ای و همه دستگاه‌هایش، فقط یک معنا دارد وآن‌هم دریک کلام این است که: رژیم آخوندها و شخص خامنه‌ای بهتر از هر کس دیگر، پیام این گردهمایی را دریافت کرده است. سی‌وشش سال بعدازآن اعدام‌های صدها نفره در روز، بعدازآن شکنجه‌ها و قساوت‌های بی‌نظیر در تاریخ، بعدازآن تروریسم افسارگسیخته دولتی، بعدازآن باج‌گیری‌ها و گروگان‌گیری‌های در سطح بین‌المللی که شیطان بزرگ را هم در قوطی کرده بود و بعدازآن شیطان‌سازی‌های بی‌نظیر دجال‌گرانه که شب و روز را مشتبه می‌کرد… حالا خامنه‌ای آن‌قدر پشمش ریخته که برای مهار نزدیک‌ترین شریکان جنایتش مثل آخوند روحانی و علی لاریجانی و علی مطهری هم مجبور شد به حربه چماق‌داری در روز قدس پناه ببرد و در طرف مقابلش آلترناتیو انقلابی را نگاه کنید: با عبور از مهیب‌ترین بمباران‌های تاریخ، با عبور از فتنه خلع سلاح و بستن دست‌هایش، با پانزده سال حبس خانگی و حصار بی‌شکاف، با عبور از فتنه شیطان سازی و ساختن انواع پرونده‌های قضایی و محدودیت‌های مالی، با عبور از سربریدن‌های بی‌سروصدای سازمان‌های دشمن جنبش‌ها و انقلابات و کوبلر و کذا و کذا و عبور از میان آتش مهیب‌ترین تروریسم نیروهای بی‌رحم قدس در مکانی محدود بدون سنگر و سرپناه و … مریم رجوی در چنین شکوه و عظمتی ظاهر می‌شود، هیچ‌کس، هیچ سخنران و هیچ سیاستمداری حرفی جز ضرورت سرنگونی جرثومه بنیادگرایی در جهان را نمی‌زند و هیچ توهمی نسبت به امکان بیرون آمدن مدره ای از میان وحوش باقی نمانده است…

یک نگاه به حرف‌های ظریف، وزیر خارجه خامنه‌ای، به‌خوبی همه‌چیز را نشان می‌دهد: «من به رئیس‌جمهور فرانسه گفتم که این مجاهدین در روابط ما ابهام ایجاد می‌کنند!» بعد هم بلافاصله، صحبت از روابط اقتصادی صرف‌نظر نکردنی می‌کند. در پس این رفتار چه چیزی جز پیسی و درماندگی در بالاترین صورت ممکن دیده می‌شود؟

خوشا به حال مردم ایران‌زمین، با داشتن آینده‌ای روشن و تابناک که در سایه یک رهبری ژرف‌اندیش و پاک‌باز، آینده‌اش تضمین‌شده است. خوشا به حال آن‌ها که سرمایه‌ای مانند این آلترناتیو قدرتمند و سرفراز، و این ارتش آزادی‌بخش ملی دارند که خواب راحت را از چشم ولی‌فقیه شاخ شکسته برگرفته و هرروز که می‌گذرد این رژیم سراپا فساد و تباهی را به سقوط و اضمحلالش نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

مرگ بر خامنه‌ای، درود بر رجوی

عباس مدرسی