۱۳۹۶ اسفند ۸, سه‌شنبه

بی آبروی شرکت آوایی در جلسه حقوق بشر ژنو بدلیل اعتراضات گسترده توسط مقاومت ایران وانعکاسات رسانه ها علیه او





بی آبروی شرکت آوایی در جلسه حقوق بشر ژنو بدلیل اعتراضات گسترده  توسط مقاومت ایران وانعکاسات رسانه ها علیه او 


                                                          توئیت درمحکومیت آوایی جلاد 

 با اعتراضات گسترده وتظاهرات حامیان مقاومت ایران درجلو شورای حقوق بشر ژنو علیه شرکت آوایی درجلسه حقوق بشر تاکنون بیش از 10رسانه معروف جهانی ضمن شرکت در تظاهرات حامیان مقاومت وگرفتن فیلم وخیر وانعکاس در رسانه های جهانی چهره پلید این جنایتکار را هرچه بیشتر افشا نمودند 
خبرگزاری تصویری آسوشیتدپرس, 27 فوریه2018 – شورای حقوق بشر سازمان ملل در سوییس – اعتراض کنندگان علیه سخنرانی سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران در سی و هفتمین اجلاس شورای حقوق بشر در مقابل مقر اصلی اروپایی سازمان ملل در ژنو در روز سه شنبه 27 فوریه2018 تظاهرات کردند.
خبرگزاری تصویری آسوشیتدپرس, 27 فوریه2018 – شورای حقوق بشر سوییس – کفشها و گلها روی زمین به نمایش گذاشته شده اند و در اینحال اعتراض کنندگان علیه سخنرانی سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران در سی و هفتمین اجلاس شورای حقوق بشر در برابر مقر اصلی اروپایی سازمان ملل در ژنو, سوییس, سه شنبه 27 فوریه2018 دست به تظاهرات زده اند.
همزمان با برگزاری جلسه حقوق بشر درژنو گزارش دبیر کل درباره وضعیت حقوق بشر درایران منتشرشد  که یک پاراگراف آن به قتل عام 67 اختصاص داشت  توضیح اینکه  آوایی هم در ترکیب هیئت مرگ قتل عام 67 بود که اکنون بعنوان نماینده ولی فقیه در جلسه حقوق بشر ژنوشرکت نموده تا سخنرانی کند 
امروز حوالی ساعت ۱۷ گزارش دبیرکل درباره وضعیت حقوق بشر در ایران منتشر شد که پاراگراف۴۴ آن به موضوع قتل عام۶۷ اختصاص دارد.









ترجمه این بند و متن لاتین در زیر آمده است. متن کامل لاتین گزارش دبیرکل ضمیمه است.
۴۴. شورای حقوق بشر همچنان نامه های خانواده های قربانیانی که در جریان رویدادهای سال 1988 به صورت جمعی اعدام و یا بطور اجباری ناپدید شدند را دریافت می کند. آنها خواهان مداخله شورای حقوق بشر برای متوقف کردن آزار و اذیت، ارعاب و محاکمه مدافعان حقوق بشری هستند که در جستجوی حقیقت و عدالت از سوی قربانیان و خانواده های آنها می باشند. دبیرکل همچنان نگران مشکلات خانواده ها در دستیابی به اطلاعات مربوط به وقایع سال 1988 و آزار و اذیت کسانی که برای دفاع از بدست آوردن اطلاعات بیشتر مربوط به این حوادث هستند؛ می باشد.
گزارش تکمیلی متعاقبا منتشر میشود .

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید