۱۳۹۷ فروردین ۱۱, شنبه

تلاش رژیم آخوندی برای قاچاق موشک ضدکشتی از اوکراین





تلاش رژیم آخوندی برای قاچاق موشک ضدکشتی از اوکراین


اسیل هریتساک رئیس سرویس اطلاعات  اوکراین در سفر به آمریکا فاش ساخت عوامل رژیم ایران در سفارت کیف اقدام به قاچاق موشک ضدکشتی  کرده اند که بازداشت شده اند.
به گزارش دیلی بست، رئیس سرویس اطلاعات اوکراین  گفت:  در 4ژانویه 2018 (2 دی 96) دو تن  از عوامل رژیم ایران تلاش کردند یک موشک پیشرفته را در کیف خریداری کنند. بنظر می‌رسید این تلاش رژیم ایران یک تحریم تسلیحاتی سازمان ملل حول  این رژیم را نقض کرده است. به گفته این سخنگو افراد نقابدار سرویس مخفی اوکراین این دو نفر را دستگیر کردند و قطعاتی از موشک را در خودرو آنها پیدا کردند. اینکار به یک حادثه سری دیپلوماتیک تبدیل شد و این دو نفر بازداشت شده و بی سروصدا به ایران دیپورت شدند.
به نوشته دیلی بست واسیل هریتساک رئیس سرویس اطلاعات  اوکراین به  مقامهای  آمریکایی گفت   عوامل رژیم ایران تلاش کردند اجزای موشک ضد کشی X-31 را خریداری کنندکه در اوکراین تولید شده است.
بنا به تصاویر دستگیری که توسط دیلی بیست بررسی شده افسران سرویس های امنیتی اوکراین این افراد را زمانیکه قطعاتی از موشک و اسناد فنی مربوطه برای استفاده آنرا در دست داشتند دستگیر کردند.  (‌آن تصاویر شامل تصاویری از صندوق عقب باز خودرو با قطعات موشکها بود). به گفته هریتساک یکی از افراد عبدی بیان نام داشت که یک مستشار نظامی رژیم ایران در سفارت ایران در کیف بود....


ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران    

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید