۱۳۹۷ فروردین ۲, پنجشنبه

ایران - سخن روز : نشانه های جدی شکست نظام در پیام نوروزی خامنه ای





نشانه های جدی شکست نظام در پیام نوروزی خامنه ای 
پیام و صحبت های  نوروزی سال 97 خامنه ای، بیش از هرزمان دیگر تزلزل، عدم اعتماد به آینده و تناقض و دورغ و ریاکاری و بی سوادی درآن موج میزد و طی سالهای گذشته نمونه آن مشاهده نشده است. او به گویا ترین زبان وحالت، بن بست و سردرگمی نظامش را به نمایش گذاشت و سعی کرد این سردرگمی را با کلمات بی محتوی و شعاری و پوچ و غیر واقعی و دورغ ماله کشی نماید، درحالی که همه علایم سقوط را بیان میکرد ولی سعی داشت با دادن پیام قدرت پوچ و خیالی به باقیمانده نیروهایش روحیه بدهد که نگران نباشید ساقط نمیشویم. براساس نظریه همه اقتصاد دادنان معضلات ساختاری اقتصادی نظام، مقدمتا، اقتصادی نیست بلکه سیاسی است ولی مطلقا به این مساله اصلی وکانونی نزدیک نشد.
 برخی  از موارد سردرگمی و بن بست او به قرار زیر است .


 ۱- او چند سال با یک شعار غیر کارشناسی و غیرعلمی تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی»، تلاش کرد همه سرمایه های مملکت را در اختیار سپاه و قرارگاه خاتم قرار داد. قیام دی ماه باعث شد که امسال دیگر او ازاین تئوری مسخره و غیر عملی و غیر کارشناسی بالاجبار دست بردارد که به معنی اعلام شکست بود. درمقابل به یک تئوری غیر علمی تر به نام «کالای ایرانی »متوسل شد.
۲- او برای ا ولین باراعتراف کرد، انتخاب اهداف وشعارهای سالانه، تماما پوشال بوده و حتی مورد انتقاد سایرجناحهای خودش و جناح دیگر نیز قرار گرفته است ولی با تمام این ها امسال را سال «کالاهای ایرانی« نام گذاری کرد . هرکس تجریه ای را دو بار تکرار کند جزندامت و خسران چیزی نصیبش نمیشود.
3- اودرحالی دم از کالاهای ایرانی میزند که، سرتا پای سیستم اقتصادی نظام، برروی واردات، بورژوازی تجاری بازار،سوارشده است، به دلیل فساد ساختاری این نظام ، 75 درصد کارخانه ها یا تعطیل شده ویا نیمه تعطیل است، تولیدات داخلی قابل رقابت با تولیدات خارجی مشابه حتی  با کشوری مانند ترکیه نیز نمیباشد. دراثرفساد ساختاری،حتی کارخانه هایی با بیش از نیم قرن  سابقه مانند کارخانه ارج نیزیکی بعد از دیگری تعطیل شده است. چگونه روی کالای ایرانی سرمایه گذاری میکند که مردم دیگر کالای غیر ایرانی نخرند؟
4- بیت رهبری و سپاه که تحت  امر آن میباشد، منشاٰء اصلی فساد درجامه و واردات کالااست. احمدی نژآد اخیرا گفته بود : مجموعه نهاد های اقتصادی زیر حاکمیت بیت خامنه ای 700هزارمیلیارد تومان است که به هیچکس هم حساب پس نمیدهد(البته کارشنان این مبلغ را بسا بیشتر ارزیابی کرده اند.) سرنخ همه واردات از خارج ازبیت رهبری و سپاه پاسداران میباشد. این مافیای واردات، حتی کولبران زحمتکش را به گلوله می بنند تا همه واردات را در دست خودش متمرکز کند.
5-  اوگفت : « آزادی فکر و آزادی بیان هست، هیچ کس به خاطر مخالفت با نظر حکومت مورد فشار و تعدی قرار نگرفته، هر کس ادعا کند دروغ گفته است»، برای این که ناپرهیزی نکند دنبالش اضافه کرد،البته درچارچوب قانون اساسی. حال ببینیم که درقانون  اساسی دراین باره چه نوشته شده است: «ماده 514 قانون مجازات اسلامی در بخش کتاب پنجم مصوب سال 1375 در این خصوص بدین گونه مشعر است هرکس به حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی رضوان ا…..علیه و مقام معظم به نحوی از انحا اهانت نماید به حبس شش ماه تا دو سال محکوم خواهد .
 و ماده 27 قانون مطبوعات مصوب سال 64 و طرح اصلاحی سال 79 بدین گونه بیان میکند :
هر گاه در نشریه ای به رهبر جمهوری اسلامی و یا مراجع مسلم تقلید اهانت شود، پروانه آن نشریه لغو و مدیر مسئول و نویسنده مطلب به محاکم صالحه معرفی و مجازات خواهند شد ..»
البته اگردرهمان ابتدای ورود به زندان از زیرشکنجه جان سالم بدر ببرد و بعدخودکشی اعلام نشود. او خجالت کشید بگوید که شما آزادید انتقاد کنید ولی ما هم آزادیم که شما را به خاطر اظهاراتتان براساس قانون اساسی، دستگیر وشکنجه واعدام و یا هرکار دیگری که دلمان میخواهد بکنیم. این است معنی  انتقاد و  دموکراسی ازنظرخامنه ای.
6-  ولی بزرگترین دروغ این بود که مدعی شد، نسل چهارم انقلاب اگر،علاقمندیشان از نسلهای قبلی به نظام بیشتر نباشد کمتر نیست، درحالی که بسیاری ازکارشناسان نظام بعد از قیام دی ماه، براساس آمارهای مشخص اعلام کردند که نسل چهارم  انقلاب بشدت با همه ارزشهای نظام بیگانه است و با آنها ضدیت می ورزد. شما چنین ادعایی را مستحق چه کلمه ای میدانید؟ حتی بدترین کلمات موجود هم وضعیت چنین شخصی را بخوبی نمیتواند ترسیم کند.

ندای ایران, [22.03.18 09:18]
7- او درحالی مدعی شد مدیریت را به جوانها بسپارید که : اکثریت مسولین این نظام همانها هستند که از  ابتدا انقلاب درسال 57 سرکار بوده اند . از خامنه ای گرفته تا روحانی و لاریجانی ها و ....رئیس خبرگان نظام (یکی از عالیترین ارگانهای تصمیم گیرنده) یک پیرمرد، عقب افتاده، آلزایمری به نام جنتی میباشد که سرو ته حرفهایش مشخص نیست. رئیس خبرگان که احمد جنتی باشد، تکلیف بقیه روشن است . تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل، بقیه ارگانها نیز همین وضعیت را دارد .
یکی از مسولین نظام گفته بود:‌ مسولین تصمیم گیرنده درباره فضای مجازی کسانی هستند که حتی نمیتوانند یک  ایمیل درست کنند و ....
نکات بسیار دیگری هم بود که فعلا به همین میزان قناعت میکنیم.
همه این ها نشان میدهد که خامنه ای، نخواسته است پیام قیام دی ماه را بشنود . بنابراین از قدیم گفته اند توبه گرگ مرگ است.

#ایران
#کارگران
#زنان
#معلمین
#جهارشنبه ـ سوری
#دانشجو
#اعتراض
#قیام

#ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم #نوروز مبارک #آ#ايران    

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید