۱۳۹۷ فروردین ۱۰, جمعه

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: توافق اتمی رژیم ایران جهان را امن‌تر نکرده است


سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: توافق اتمی رژیم ایران جهان را امن‌تر نکرده است

هدر نائرت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا  در واکنش به اظهارات جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا در حمایت از برجام گفت:‌ توافق اتمی رژیم ایران جهان را امن‌تر نکرده و اعمال وحشتناک این رژیم  را متوقف نکرده است.
وی افزود:  فکر می‌کنم  باید سؤال کرد که ما از توافق اتمی چه چیزی به‌دست آورده‌ایم! ما دیدهایم که رژیم ایران مسئول تسلیح شبه‌نظامیان حوثی در یمن بوده و موشکهای بالستیکی را به متحد استراتژیک مان عربستان سعودی شلیک می‌کند و آنها را ناامن ساخته است. ما اعمال بی‌ثبات کننده ایران را در سوریه دیدهایم که مانند روسیه مسئول جان دهها هزار نفر از شهروندان بیگناه کشته شده  است..
هدر نائرت  افزود:‌ولی  رئیس‌جمهور تصمیم گرفته است به رژیم ایران در تمامیت اعمال بد آن نگاه کند و فقط از زاویه توافق اتمی نباشد. لذا او به تمامی اعمال بی‌ثبات کننده رژیم  ایران نگاه می‌کند و ما خواهیم دید به کجا ختم می‌شود و رئیس‌جمهور تا ۱۲مه فرصت دارد تا که تصمیم بگیرد چه خواهد کرد ولی از زاویه وزارت‌خارجه می‌توانم به شما بگویم که  ما بحثهای بسیاری با متحدانمان در خارج داشتهایم با فرانسویان با آلمانیها و انگلیسیها و هر کسی را که شما نام ببرید آنها نیز می‌فهمند که رژیم ایران مسئول رفتارهای وحشتناکی است و آنها نیز در این نگرانیهای ما سهیم  هستند.

ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران    


مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید