۱۳۹۷ فروردین ۱۰, جمعه

ولیعهد عربستان سعودی برای افزایش فشار بر رژیم ایران فراخوان داد




ولیعهد عربستان سعودی برای افزایش فشار بر رژیم ایران فراخوان داد


محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، هشدار داد گزینه در مقابل فشار  علیه رژیم ایران درگیری نظامی است.
 وی از جامعه بین‌المللی خواهان فشار اقتصادی و سیاسی علیه رژیم ایران برای جلوگیری از یک درگیری نظامی مستقیم در منطقه شد. وال استریت ژورنال  روز جمعه دهم فروردین 97 با درج این خبر افزود: محمد بن سلمان این هفته به وال استریت ژورنال گفت تحریمها  علیه تهران  فشار بیشتری را بر روی رژیم ایران  ایجاد می‌کند... عربستان سعودی تحت ولیعهدی محمد بن سلمان، روابط دیپلوماتیک خود با رژیم  ایران را قطع کرده و به کشورهای دیگر در خاورمیانه و آفریقا فشار آورده تا روابط خود با تهران را محدود سازند و  گفته است رژیم ایران در امور داخلی کشورهای اعراب  دخالت می‌کند.
 وی گفت: ما باید موفق شویم تا از درگیری نظامی جلوگیری  کنیم.  اگر ما در این چیزی که تلاش در انجامش داریم موفق نشویم، در اینصورت  ما احتمالاً در 10تا 15سال آینده با  رژیم ایران جنگ خواهیم داشت.  ولیعهد عربستان سعودی گفت کوتاهی در دخالت در یمن باعث بحران بزرگتری می‌شد. اگر ما در سال 2015 اقدام نمی‌کردیم، یمنی تقسیم شده به‌ دو نصف بین شبه‌نظامیان حوثی و القاعده می‌داشتیم.
وال استریت ژورنال افزود:‌ در روزهای آخر هفته شبه‌نظامیان یمن تعدادی موشک از جمله سه موشک به ریاض شلیک کردند که منجر به یک کشته گردید... محمد بن سلمان این حملات را به‌عنوان علامتی از ضعف دانست و گفت شبه‌نظامیان حوثی می‌خواهند هر کاری که می‌توانند قبل از فروپاشی انجام دهند.

ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران    


مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید