۱۳۹۷ اردیبهشت ۶, پنجشنبه

قیام ایران -اطلاعیه 146 شورای ملی مقاومت ایران -اذعان سركردگان رژیم به بحران فاجعه بار اقتصادي کشور و هراس از انفجار خشم مردم




اطلاعیه شماره 146 -قیام ایران :اذعان سركردگان رژیم به بحران فاجعه بار اقتصادي کشور و هراس از انفجار خشم مردم


نگراني از شدت بحرانهای مرگبار اقتصادي و هراس از توفانی که تمامیت رژیم را درهم خواهد پیچید، در اين روزها در اظهارات سركردگان ريز و درشت رژيم و نمايندگان مجلس آخوندی و رسانه هاي حكومتي موج مي‌زند. آنها ضمن افشاي خیانتها و چپاولهای باند رقيب تقصیر را به گردن دیگری می اندازند و براي هم خط و نشان مي‌‌كشند.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور رژیم در اين باره گفت: موضوع کازرون باید حل شود، نمی‌شود مردم هر روز به خیابان بیایند و عده‌یی هم بر این موج سوار شده و شعارهای خود را سر دهند. مسئله یزد، زاینده رود و خوزستان هم مثل مسئله تک نرخی شدن ارز است و نباید این مسائل بحران و تبدیل به جریانی شود .... ما نباید اجازه بدهیم مشکلات به چالش‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی تبدیل شود.(خبرگزاری حکومتی ایسنا- اول اردیبهشت)
امیر خجسته نماینده مجلس رژیم از همدان در روز ۲ ارديبهشت خطاب به مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد رژیم ضمن تشريح وضع بحراني اقتصادي و تشتت در تيم اقتصادي دولت و تأكيد بر اينكه به‌خاطر جلوگيري از التهاب در جامعه بسياري از اطلاعات را نمي تواند مطرح كند هشدار داد: اگر تعیین تكلیف نكنید والله مردم ما رو تعیین تكلیف می‌كنند... مردم نفرین می‌كنند ما را كه این چه نظارتی است كه در مجلس داریم.
وي افزود «۳۰ میلیارد دلار در بحران ارزی اخير از كشور خارج شده.... ارزش پول ملی به حداقل رسیده این یك فاجعه است... قیمت حقوق كارمند، معلم، كارگر نصف شده... آنها می‌گویند زیر فشار اقتصادی كمرمان خرد می‌شود. قیمتها سرسام آور بالا می‌رود... بیش از ۴۰۰هزار میلیارد تومان از سپرده های مردم به هدر رفته...بعضی از بانكها ۸۰ درصد سپرده های مردم را در ساختمان‌سازی در برج سازی در فعالیتهای غیر بانكی به‌كار گرفتند... و مردمي كه۴۰ - ۵۰ میلیون تومان سپرده گذاری كردند كه زندگی شان را ارتزاق كنند امروز پولشان به غارت رفته.... قاچاق همه جا را در بر گرفته...مافیای قاچاق دارد همه را مدیریت می‌كند...
خجسته تأكيد كرد در حاليكه نقدينگي به۱۵۰۰تريليون تومان افزايش پيدا كرده برای كنترل این نقدینگی هيچ تدبيري وجود ندارد و بانك مركزی به‌جاي به كار گرفتن آدمهای تخصصی و نخبه، آدمهایی كه از خودشان هستند را به كار مي‌گيرد.
ناهید تاج الدین يك عضو ديگر مجلس رژیم در روز ۲ ارديبهشت گفت: نظام اداری ما دچار تبعیض نهادینه است که به شکل قانون درآمده و نیروی انسانی را دچار فرسایش کرده است. از ۲۴میلیون شاغل ۱۷درصد و به روایتی ۱۱درصد رضایت شغلی دارند... دریافتی نیروهای رسمی بخش‌های دولتی به بیش از چهار برابر نیروهای قراردادی تابع دولت می رسد... و از ۱۳میلیون کارگر كشور بیش از ۱۱میلیون قرارداد موقت هستند.
در همين حال مرعشی سخنگوي باند کارگزاران گفت: این نارضایتی مهم است... فقط شورای نگهبان، سپاه، بسیج و اصولگرایان افراطی اشتباه نکرده‌اند، ما نیز اشتباه کرده‌ایم. (نظام) توان اشتباهات پی‌درپی ما و آنها را ندارد... یک اتفاق کوچک در مشهد (در دیماه)، ۸۴ شهر ایران را دچار ناآرامی کرد. اگر این ضایعه حداکثری صورت گیرد، چه کسی خواهد توانست این جریان را جمع کند؟ ( روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی –اول اردیبهشت)
چهار دهه حاكميت آخوندهاي فاسد و تبهكار، اقتصاد ايران را به نابودي كشانده و تنها راه خروج از اين بحران سرنگوني اين رژيم قرون وسطايي و استقرار دموكراسي و حاكميت مردم است.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۲۶ آوریل ۲۰۱۸)



تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید.