۱۳۹۷ فروردین ۱۳, دوشنبه

پرفسور ساسا شیهان :انتصاب بولتون یک گام در جهت درست برای موضع کاخ سفید در برابر رژیم ایران




پرفسور ساسا شیهان :انتصاب بولتون یک گام در جهت درست برای موضع کاخ سفید در برابر رژیم ایران

ایوان ساشا شیهان مدیر بخش روابط جهانی و امنیت انسانی در دانشگاه بالتیمور طی مقاله‌یی که روز یکشنبه 12فروردین 97 در دیلی کالر انتصاب جان بولتون را به‌عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا کاری درست در برابر رژیم ایران دانست و نوشت:‌ در اعلان  خبر اخیر که جان بولتون یک منتقد رژیمهای توتالیتر جانشین مک مستر می‌شود علامتی دیگر از این است که کاخ سفید سیاستی تهاجمی‌تر نسبت به  رژیم ایران  بعد از انقلاب 1979اتخاذ می‌کند.
ظهور جان بولتون ممکن است به بهای(قربانی شدن) تهران تمام شود...
نتیجه  اولین سال   دوره دونالد ترامپ یک سلسله تظاهرات در ایران بود که وسعت آن در  چند شهر اصلی ایران دیده شد و شعارها علیه هم اصلاح‌طلب و هم اصول‌گرا بود.  تظاهر کنندگان سرخوردگی  خود را علیه آنها و حکومت آخوندها   نشان دادند و فریاد زدند دیگر تمام است ماجرا...
ورود جان بولتون به دولت، به تهران این علامت را داده است که برای فعالیتهای بدخواهانه رژیم  ایران علیه منافع آمریکا و دشمنان منطقه‌یی یا مخالفان داخلی، عواقبی خواهد بود.
جنگ لفظی قوی دولت تا به امروز در متوقف‌ساختن سپاه پاسداران موفق بوده است و آنها اذیت و آزار خود به کشتیهای آمریکا در خلیج‌فارس را متوقف ساخته‌اند...
 در ادامه مقاله ایوان ساشا شیهان  آمده است:‌برای اطمینان، هنوز کار زیادی برای مهار فعالیتهای شرورانه رژیم  ایران باقی مانده و برای حساب کردن روی نارضایتی‌ها در خیابانهای ایران، اقدامی جسورانه از طرف مقامهای آمریکا را طلب می‌کند که استراتژیک و تهاجمی باشد. برای اینکار بلاشک کسی مناسب‌تر از جان بولتون در این زمینه نبوده است...
اپوزیسیون ایران به رهبری شورای ملی مقاومت ایران، پارلمان در تبعید و محل تجمع مخالفان که رژیم آخوندی را رد می‌کنند  و بزرگترین گروه مخالف مجاهدین خلق را هم شامل می‌شود به‌خاطر معماری قیام آزادی، مکرراً مورد سرزنش تهران بوده است.
اما مقاومت سازمانیافته صرفا صدای مردم ایران را منتقل کرده است...
    خامنه‌ای ولی‌فقیه رژیم علناً اذعان کرده که قیام سراسری عمدتاً نتیجه تلاشهای سازمانیافته سازمان مجاهدین خلق ایران بوده است. گروهی که اکنون در صدداست قیام را در سال نو که هفته گذشته شروع شد گسترش دهد.
در یک سخنرانی به‌مناسبت نوروز، مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران به سالی مملو از قیام فراخواند با این هدف که یک حکومت دموکراتیک به‌جای رژیم آخوندی ایجاد شود.
باتوجه به اعتراضات اخیر علاوه بر ادامه اعتصابات کارگری رسیدن به این هدف در دسترس است.
اما هر گونه کاهش در فشار مقامهای  آمریکا بر رژیم ایران موجب می‌شود  این رژیم فعالیتهای سرکوب خود را گسترش دهد...
مشاور امنیت ملی آمریکا  با تعیین سیاست‌های خود برای پایان دادن به حکومت آخوند، می‌تواند از قیام مردم ایران حمایت کند و به تغییر رژیم در تهران پشتیبانی برساند.
اجتناب از جنگ آینده ایران در گروه این موضوع می‌باشد.

ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران    

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید