۱۳۹۷ فروردین ۱۳, دوشنبه

ایران - اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران:تشدید محدودیت اینترنت و مسدود کردن تلگرام به‌دستور خامنه‌ای در وحشت از بالا گرفتن قیام





ایران - اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران:تشدید محدودیت اینترنت و مسدود کردن تلگرام به‌دستور خامنه‌ای در وحشت از بالا گرفتن قیام

ضرورت اقدام شورای امنیت و مراجع ذیربط بین‌المللی علیه سرکوب ارتباطات

فاشیسم دینی حاکم بر ایران در صدد است با تشدید محدودیتهای اینترنتی و مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، به‌خیال خود از شعله‌ور شدن قیام و گسترش خیزشها و اعتراضات مردمی که همه روزه در نقاط مختلف کشور جریان دارد، جلوگیری کند.
علا الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم، در روز ۱۱فروردین گفت حداکثر تا پایان فروردین ماه تلگرام بسته و «جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد». وی با اشاره آشکار به خامنه‌ای گفت: «این تصمیمی است که در بالاترین سطح اتخاذ شده است». وی افزود: «با توجه به نقش مخربی که تلگرام در بحرانهای سال گذشته در کشور داشت، این موضوع به‌لحاظ امنیت ملی ما مهم است». مقصود از شبکه ملی شبکه‌یی است که به‌طور کامل تحت کنترل رژیم قرار دارد.
به گفته وزیر ارشاد رژیم ۸۰درصد اطلاعات تولیدی به زبان فارسی در فضای مجازی از طریق تلگرام صورت می‌گیرد و بنا‌به گفته نمایندگان مجلس رژیم «فیلتر تلگرام به ۲۰۰هزار شغل آسیب می‌زند و زندگی نیم میلیون نفر را دچار اختلال مالی می‌کند».
خامنه‌ای در روز ۲۲خرداد سال گذشته در دیدار با سردمداران نظام گفت: «در فضای مجازی، آنچه از همه مهمتر است، شبکه ملی اطلاعات است. متأسفانه در این زمینه کوتاهی شده؛ این‌که ما به‌عنوان این‌که نباید جلوی فضای مجازی را گرفت، در این زمینه‌ها کوتاهی کنیم، این مسأله‌یی را حل نمی‌کند و منطق درستی هم نیست... ما چرا باید اجازه بدهیم آن چیزهایی که برخلاف ارزشهای ما است، برخلاف آن اصول مسلمه ما است، در داخل کشور توسعه پیدا کند... بنابراین، مسأله شبکه ملی اطلاعات هم خیلی مهم است».
مقاومت ایران عموم مردم به‌ویژه جوانان را به اعتراض به محدودیتهای اینترنتی و بستن تلگرام فرامی‌خواند و از شورای امنیت ملل‌متحد و کشورهای عضو و ارگانهای ذیربط بین‌المللی مانند اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) می‌خواهد این راهزنی اینترنتی و سرکوب ارتباطاتی را که نقض بسیاری از معاهدات بین‌المللی است، قویاً محکوم نموده و الزامات لازم برای برخورداری مردم ایران از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را فراهم سازند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۲فروردین ۱۳۹۷(اول آوریل۲۰۱۸)

ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران    

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید