۱۳۹۷ فروردین ۱۴, سه‌شنبه

جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مجلس : مبارزه با فساد باید از دفتر خامنه ای آغاز شود




جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مجلس : مبارزه با فساد باید از دفتر خامنه ای آغاز شود
یکی از نمایندگان مجلس در مورد فساد فراگیر در جمهوری اسلامی گفت: برای  مبارزه با فساد باید از دفتر خامنه ای آغاز شود. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس حکومتی گفت: خوب است مبارزه با فساد ابتدا از دفتر رهبر جمهوری اسلامی آغاز شود.
 این نماینده طی  گفتگویی با وب‌سایت «رویداد ۲۴» گفت: فساد به اندازه‌ای در ساختار ایران گسترده شده که بعید است قانون بتواند با آن مقابله کند و خوب است مبارزه با فساد ابتدا از دفتر رهبر جمهوری اسلامی آغاز شود.آقای ایمن‌آبادی گفت «فساد در ساختار کشور دامنه‌دار شده و جا خوش کرده و من هیچ امیدی ندارم که این قانون بتواند جلوی این حجم فساد را بگیرد».این نماینده بدون اشاره به جزئیات بیشتر هشدار داده که «اگر روزی انقلاب ما با مشکل روبرو شود بدانید به خاطر همین فسادهای گسترده است».بگفته وی «اگر این اتفاق بیافتد و سپس در قوه قضائیه با فساد مبارزه شود و پس از آن قوه مجریه به پالایش فساد در درون خود بپردازد حداقل دستاوردی که از آن حاصل می‌شود اعتمادسازی در جامعه است».
این نماینده٬ علاوه بر فساد مالی٬ به وجود «فساد گسترده اخلاقی» در ایران هم اشاره کرده و افزوده که «متاسفانه امروز افراد خیلی واضح و روشن سفارش یکدیگر را به مسئولین می‌کنند و ابایی هم از این موضوع ندارند».وی در ادامه این گفتگو خواستار «بی‌طرفی» قوه قضائیه در بررسی پرونده‌های فساد و برخورد بدون «مسامحه» با خاطیان شده است.

این برای نخستین‌بار نیست که یک نماینده مجلس از حجم گسترده فساد در ساختار جمهوری اسلامی سخن می‌گوید. مصطفی تاج‌زاده هم گفته بود: آیت‌الله علی خامنه‌ای و منصوبانش در عمل٬ یا «خود آلوده فساد شده‌اند مانند قوه قضائیه»، «یا غیرمستقیم در گسترش فساد نقش ایفا کرده و می‌کنند؛ مانند سپاه با ورود گسترده در امور اقتصادی».ولی آنچه که تا بحال این منتقدان سیاسی به آن فکر نکرده اند این استکه تابحال همین فساد گسترده توانسته جمهوری اسلامی را سرپا نگه دارد، چون اگر امکان فساد و اختلاس وجود نداشت، دیگرهیچ بزهکاری حاضر به همکاری با رژیم نبود و بقولی علی می ماند و حوضش.»
ایران #تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران    

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید