۱۳۹۷ فروردین ۳۰, پنجشنبه

گم شده!؟؟؟ کجا ممکن است باشد



سعید مرتضوی گم شده!
آقا مگه گم شدن آدما چیز عجیب و غریبی است که ملت اینهمه قشقرق راه انداختن؟ آدمه دیگه گم میشه، حالا یا حواس‌پرتی داره یا دزدیدنش یا...
سعید آقا رو میگم، آقا مرتضوی، خوب ایشونم مثل بقیه، اصلاً از روز اول دنیا این داستان گم‌شدن بوده و هست و خواهد بود. یکی پول گم میکنه، یکی بچه‌اش رو گم میکنه، یکی خودش‌رو گم میکنه و قس الی هذا. تازه خبر ندارین که دکل نفتی هم با اون عظمتش گم میشه، آدم که دیگه جای خود داره.
شاید سعید آقا هم از فرط پشیمانی و ندامت سر به بیابان گذاشته تا با ریاضت نفس به درجات بالای تقوی و عزت نفس رسیده و به آسودگی وجدان نایل شود، حالا کدوم بیابون زیاد فرقی نمیکنه، بیابون بیابونه دیگه، ممکنه سر به بیابونای آریزونا و تگزاس زده باشه، یا هم که بیابونای کانادا پیش آقای خاوری که سالهاست زجر دوری از وطن را تحمل کرده و مراحل کمال روحانی را طی طریق می‌کنند. الحق که ایشون هم بد جوری سر به بیابون زده.
اصلا میدونین چیه، گم‌شدن هم خودش یک هنره، کار هر کس هم نیست. استعداد میخواد، مثل همان ژن خوب که نصیب هر کس نمیشه. اگه می‌بینین این همه جوون سالیان سال است که اعدام می‌شوند یا شلاق می‌خورن یا دستشون قطع میشه یا... به‌خاطر این است که استعداد گم‌شدن را ندارند.
شاید هم اشکال در این باشه که اکثریت یعنی ۹۶٪ علم و علوم نامریی شدن را که شاخه‌‌یی از علم قضا است نمی‌دانند، تقصیر ما چیه که شما در کلاس علم غذا ببخشید علم قضای حاج آقا لاریجانی شرکت نکردید.
ضمنا قوه قضاییه و مخصوصاً حاج آقا لاریجانی هم خودش از این‌که یک همکار و شریک محترم را گم کرده عذاب وجدان گرفته و همان‌طور هم که حاج آقا اژه‌ای فرمودند: «حکم جلب سعید مرتضوی صادر شده ولی هنوز متأسفانه گیرش نیاورده‌اند، حالا نمی‌دانم چطور هست».
تعجب می‌کنم از این بچه‌های تویتر، یک مقایسه‌هایی میکنن که اصلاً درست نیست، درسته که ما هر کس را که بخواهیم به ۳شماره پیدا می‌کنیم ولی کسی را که در وادی الطاف بیکران رهبری گم بشه، پیدا کردنش کار حضرت فیل است.
اصلا سؤال اصلی اینه که گناه آقا سعید چیه که بعضی‌ها دنبالشن؟ آخه مگه کشتن مخالفان نظام جرمه؟ پس حفظ نظام به هر قیمت که امام راحل فرمودند چی میشه، به‌نظر شما بدون کهریزک و... اصلاً میشه نظام را حفظ کرد؟ کهریزک که سهله، امام امت به‌خاطر حفظ نظام که از اوجب واجبات است یک ملیون نفر رو به‌راحتی آب خوردن ریختن تو تنور جنگ، خوب اگه امام اینکار را نمی‌کرد الان نظام هفت کفن پوسونده بود. اگه کار آقا سعید جرمه پس استغفرالله امام که سی‌هزار جوون رو یکماهه اعدام کردن چی میشه؟
بدتر از همه این‌که عکس این پیروی صدیق امام و رهبری را مردم حق ناشناس به‌عنوان تحت تعقیب در روی منابع زباله و... در سطح شهر هم پخش کرده‌اند. ظاهراً خبر ندارند که حفظ آبروی مؤمن شوخی‌بردار نیست. اونم آبروی یک خادم به عمام و عمت. آیا شما می‌دونید که ریختن آبروی مؤمن مثل اینه که خون او را بریزن؟ نمی‌دونید دیگه، پس آقایون مومنین حواسشون جمع باشه خونریزی صورت نگیره که سروکارتون با حاج آقا لاریجانیه. فعلاً در همین حد کافیه.

#تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید