۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۰, دوشنبه

رادیو فردا ارتش سوریه گفت به پایگاه‌های نظامی اش در حما و حلب حمله موشکی شده‌است







رادیو فردا  ارتش سوریه گفت  به پایگاه‌های نظامی اش  در حما و حلب حمله موشکی شده‌است

ارتش و رسانه‌های رسمی سوریه می‌گویند به پایگاه‌های نظامی در حما و حلب «حمله موشکی شده‌است». رویترز در ادامه گزارش خود به نقل از یک منبع اطلاعاتی می‌گوید «چند مرکز فرماندهی شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران هدف چندین حمله موشکی قرار گرفته و ده‌ها تن زخمی و کشته شده‌اند».ارتش سوریه گفته است موشک‌ها به «پایگاه‌های نظامی در مناطق روستایی حما و حلب شلیک شده‌است»
ارتش و رسانه‌های رسمی سوریه می‌گویند به پایگاه‌های نظامی در حما و حلب «حمله موشکی شده‌است». رسانه‌های رسمی دمشق از مبدا «حملات» سخنی نگفته و آن‌ها را «موشک‌های دشمن» توصیف کرده‌اند.

تلویزیون دولتی سوریه گفته است این «حملات» در ساعت ۱۰:۳۰ شب نهم اردیبهشت ماه صورت گرفته‌است. یک مقام ارتش سوریه گفته است «موشک‌های دشمن به پایگاه‌های نظامی در مناطق روستایی حما و حلب شلیک شده‌است».خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع وابسته به شورشیان سوری می‌گوید یکی از مناطقی که هدف قرار گرفته پایگاه موسوم به «بریگاد ۴۷» است در نزدیکی حما، که گفته می شود محل تجمع شبه‌نظامیان شیعه مورد حمایت ایران است.رویترز در ادامه گزارش خود به نقل از یک منبع اطلاعاتی می‌گوید «چند مرکز فرماندهی شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران هدف چندین حمله موشکی قرار گرفته و ده‌ها تن زخمی و کشته شده‌اند».خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از سازمان دیدبان حقوق بشر سوریه می‌گوید «عناصر ایرانی» در دو پایگاه که هدف قرار گرفته‌اند حضور داشته‌اند. اما این سازمان می‌گوید هنوز اطلاعی در مورد مبدا حملات و تلفات احتمالی ندارد.رادیو فردا مستقلا قادر به تائید این گزارش‌ها نیست.


تهران  #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  ## iran