۱۳۹۷ اردیبهشت ۴, سه‌شنبه

سلامی به زیبایی چشمه های امید وروزتان در شکوهی زیبا وعطر آگین




با گلشنی از ستاره ها ورنگین کمانی از زیبایی وچشمه هایی از امید، صبح شما عطر آگین وهمه روزتان د رسرور وشادمانی  باد.       

بهارت بی گل و بلبل نباشـد
 نگاهت خالی از سنبل نباشـد
 به گلزارمحبت تاقیامت
خودت گل باش و عمرت گل نباشـد
**
با مرکب عشق ودر نسیم صبحگاهی بهار ، همراه با رایحه گلهای وحشی دشت ، با موسیقی محبت وگلخنده های مهربانی  روزی زیبا برایتان آرزو میکنم . با آرزوی اینکه لحظه لحظه تان در سرور وشادمانی وسرشاری سپری شود وبا دستیابی به ارزشهای انسانی بیشتر وکشف رازهای نوین آفرینش وگیتی به  مدارهایی جدید از رهایی و شعف وسرشاری نائل گردیم به یقین که قرارگرفتن درمدار تکامل وحرکتهای جهش وار به جلو راههای نوینی  پیش روی ما گشوده خواهد شد وبه جایگاهی بسابسا بالا تری از  کمال ره خواهیم پیمود ،  تا د رآسمان آرزوها باغهای سرسبزی وخرمی وامید سبز وجوانه زند.

**
گفتا که چند رانی
 گفتم که تا بخوانی
گفتا که چند جوشی
گفتم که تا قیامت
گفتاکه خواندت این‌جا
گفتم که بوی جانت
گفتاچه عزم داری
گفتم وفا و یاری
 گفتا  کجاست آفت
گفتم  به‌کوی عشقت
 گفتا که  چونی آن‌جا
 گفتم در استقامت
*****
روزگارتان همیشه در شادی
قلبتان مالامال محبت ونشاط
آینده تان پرشکوه
خدا همیشه یار ونگهدارتان
دعای ما بدرقه راهتان باد

ع . ز: رزمنده ارتش آزادیبخش ملی ایران 

تهران #قیام_دیماه#اعتصاب #تظاهرات_سراسری #قیام سراسری  #اتحاد #آزادی#ما براندازیم  #آ#ايران 

مطالب مارا درتو ئیتر بنام @ bahareazady ودر وبلاک خط سرخ مقاومت  دنبال کنید.